Acum citesti
Noile cursiere aero Noah şi de triatlon Dean de la Ridley

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-11-600x400Dean şi Noah, două cursiere aero din colecţia Ridley, vin reîmprospătate şi ceva mai ieftine în 2016. Ieftine e totuşi un cuvânt mare pentru nişte modele care costă mii de euro, dar sunt modele de top cu inovaţii tehnice deosebite. Furca ce înglobează tehnologiile F-Surface Plus şi F-Split reduce efectul curenţilor de aer dar este greu de produs şi scumpă, aşa că nu este folosită la aceste modele mai ieftine. Tuburile însă folosesc tehnologia F-Tubing care reduce frecarea cu aerul cu 7% faţă de tehnologiile tradiţionale.

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-15-600x400Modelul Noah are o furcă standard aero în locul modelului F-Split de la Noah SL şi foloseşte fibre de carbon high modulus 24T ceva mai ieftine. Cadrul este ceva mai greu, dar furca standard este mai uşoară decât modelul F-Split astfel încât cadrul echipat cu furcă are cam aceiaşi greutate.

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-13Restul cadrului are mai multe îmbunătăţiri aerodinamice cum ar fi rutarea internă a cablurilor prin headtube-ul tapered ascuţit, tija de şa integrată, frâne pe jantă clasice la ambele roţi şi monobloc pe standard PF30 cu un adaptor pentru rulmenţi filetaţi.

Ridley_NOAH70-600x384Disponibil în trei echipări, Noah 70 foloseşte componente Shimano 105 pentru un preţ de 3000 USD, modelul echipat cu Ultegra costă 3750 USD iar cel cu Ultegra Di2 costă 4620 USD.

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-20-600x400Modelul de triatlon Dean încearcă de asemenea să obţină beneficiile aerodinamice ale unui model mult mai scump dar la un preţ mai accesibil. Este bicicleta perfectă pentru cei ce s-au apucat de triatlon şi nu doresc să investească 7-8000 de USD într-un model de top. Este rapidă şi construită pentru a fi servisată uşor şi dezasamblată repede pentru transport.

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-3-600x400În partea frontală, furca şi head-tube-ul au o formă aerodinamică ce păcăleşte vântul, dar rulmenţii sunt standard tip 1 1/8 iar înălţimea head-tube-ului e mică pentru a permite o plajă mare de ajustare. Ghidonul este standard şi acceptă componente de la orice producător. Comportamentul aerodinamic a fost studiat în detaliu, cablurile fiind rutate prin spatele tuburilor. Frâna faţă este de tip normal.

Ridley-Noah-aero-road-bike-Dean-tri-bike_-10-600x400Frâna spate de tip direct mount este plasată sub monobloc dar nu este acoperită cu protecţii. Cadrul acceptă anvelope maxime de 25 mm şi funcţionează bine cu roţi de la Zipp.

Cadru vine cu două seturi diferite de dropout-uri, pentru anvelope de 23 şi de 25 mm, pentru a păstra distanţa minimă între roată şi cadru. Dean foloseşte un monobloc PF30 cu adaptor pentru rulmenţi filetaţi care sunt mai ieftini.Tija de şa fără offset permite un reglaj de 70 mm.

Dissponibilă în trei variante de echipare, Dean 20 are componente Shimano 105, ghidon Profile şi roţi 4ZA RC31 la preţul de 3000 USD, modelul 15 este echipat cu Ultegra, componente Profile din carbon şi roţi Fulcrum Racing 7 la preţul de 3750 USD iar modelul 10 este echipat cu Ultegra Di2, componente Profile din carbon şi roţi Fulcrum Racing 5 la preţul de 5500 USD.

Mai multe informaţii găsiţi pe site-ul producătorului.

Sursa: bikerumor.com

Vezi Comentarii (0)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.

18 − three =