Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă…
Pentru început shock-ul Monarch RT3 primeşte o serie de îmbunătăţiri ale părţilor interne prin care confortul este ridicat la un nou nivel. Gândite să ofere un control mai bun al shock-ului, plajă mai mare de reglaje şi tracţiune mai bună noul RT3 va primi un piston nou, valvă nouă şi circuit de revenire nou. Mulţumită noului piston forţele de compresie sunt diminuate la viteze mari permiţând un control mai bun al curgerii uleiului. Revenirea este şi aceasta îmbunătăţită .
La prima vedere această telecomandă pare a fi un înlocuitor pentru telecomanda tijei reglabile Reverb, piesă care să concureze cu recent lansata telecomandă de la Novyparts.
Noua OneLoc este însă un înlocuitor pentru PushLoc fiind creată să se integreze elegant alături de telecomanda pentru Reverb la un set de manete Gripshift.
Telecomanda este disponibilă pentru mâna stângă sau dreaptă cu instalare pe sus sau jos şi coliere înalte sau standard. OneLoc oferă o pârghie mai mare decât PushLoc şi foloseşte manete separate pentru blocarea sau deblocarea furcii. Furcile vor fi livrate cu o astfel de telecomandă în varianta dreaptă/sus ce se poate folosi şi ca stânga/jos. OneLoc se alătura colecţiei de telecomenzi PopLoc şi XLoc.
Noul ax Maxle Stealth este mai uşor cu aproape jumătate faţă de vechea variantă, Maxle Lite, la cele 37 grame ale sale. Dimensiunile disponibile sunt de 15×100, 15×110 şi 15×150. Noul ax oferă instalare/dezinstalare uşoară folosind o cheie hexagonală de 6mm. Maxle Stealth va fi disponibil pe piaţă ca upgrade pentru furcile SID, Reba, Revelation, Bluto şi Pike.
Nu în ultimul rând avem furca inversată RS-1 care primeşte dimensiune şi vopsea noi. Se micşorează pentru a fi folosită la bicicletele cu roţi de 27,5 inch. Furca are un offset de 42mm şi o cursă de 100 sau 120mm. Noua furcă are specificaţii identice cu varianta pentru 29er, iar greutatea este doar cu 20 grame mai mică.
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.