Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni, sub forma noului Rider S510. Față de seria de ciclococomputere „normale” de la Bryton, fără „S” în față, care vine de la „Sport”, S510 are un ecran mai pătrățos, de 240 x 320 pixeli. Pe acest ecran harta și navigația pot fi urmărite mai ușor.

Față de ciclocomputerele normale, S-urile au performanțe superioare, caracteristici avansate și materialele de construcție mai bune. Seria „S” este ideală pentru cicliștii avansați și pentru cei care caută funcții premium și o experiență de utilizare mai bună, în timp ce modelele normale Bryton rămân o opțiune excelentă pentru utilizatorii care doresc un ciclocomputer de încredere, dar nu neapărat cu cele mai avansate funcții.

Bryton Rider S510 are un ecran color și tactil de 2,8 inch și o interfață grafică ușor de înțeles și folosit. Este echipat și cu senzor de lumină, pentru ca ecranul să fie iluminat automat, mai mult sau mai puțin, în funcție de lumina ambientală. Autonomia bateriei este oficial anunțată la 30 de ore, dar acest aspect îl vom testa cât de curând.

O funcție foarte importantă, moștenită de la modelele anterioare, este că S510 are deja încărcate hărțile regionale, iar ce nu este instalat, poate fi downloadat, gratuit, de pe site-ul Bryton oficial.

Funcția de navigație este, desigur, prezentă. Pe S510 poți naviga în mai multe feluri. Pe de o parte poți naviga un track descărcat de pe telefon, dar poți și alege o destinație, fie desemnând un pin pe hartă, fie prin comandă vocală, alegând o destinație. Navigația este de tip „turn-by-turn”. Dacă greșești traseul indicat de computer, acesta va reruta. La modelele anterioare rerutarea se făcea cam greu, așa că sunt curios dacă la acest nou S510 acțiunea de regândire a traseului se face mai repede.

Bryton Rider S510 vine cu o versiune nouă a funcției Climb Challenge, care acum oferă și informații despre rampă, cât mai rămâne din urcare și distanța rămasă, iar asta fără să fie nevoie să ai vreun track încărcat.

Programele de antrenament sunt, în continuare, prezente și pe S510. Ciclocompterul îl conectezi la un trainer smart și poți folosi antrenamente prestabilite din app-ul Bryton sau le poți încărca pe cele din contul tău TrainingPeaks. Mai mult, îți poți crea și propriul antrenament. Această funcție de „Antrenamente” este deosebit de utilă pentru că te poți antrena în casă fără să mai fie nevoie de un abonament plătit la o platformă dedicată cum ar fi Zwift.

Ciclocomputerul este însoțit de aplicația dedicată, Bryon Active, cu ajutorul căruia poți configura totul pe ciclocomputer, cum ar fi câmpurile de informații, câte pagini cu informații să fie afișate pe ecranul cicmocomputerului, informații personale despre utilizator, încărcare track-uri de pe mail și trimiterea lor în ciclocomputer și foarte multe altele.

Noul Bryton Rider S510 dispune de conectivitate completă și se poate conecta cu practic orice. De la clasicii senzori de puls, viteză, cadență și putere, la trainere smart, sisteme electronice de transmisie și biciclete electrice. Desigur, S510 este compatibil și cu radarul de bicicletă.

Noul Bryton Rider S510 este deja disponibil în România prin importatorul oficial BikeFun, la prețurile de 1.299 lei sau 1.699 lei dacă iei setul complet care include și cei trei senzori, puls, cadență și viteză. Indiferent de variantă, în cutie primești suportul de montat pe ghidon sau pipă. Setul cu senzori incluși este mult mai avantajos, dacă ținem cont de faptul că achiziționarea separată a senzorilor ar costa peste 600 lei.

Bryton Rider S510 este deja prezent la noi la redacție și vom reveni, cât de curând, cu recenzia completă.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

4 zile in urma

Prologo lansează noua gamă de șei AGX “Slide Control” cu control al alunecării

Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…

o săptămână in urma

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

2 săptămâni in urma