Frânghiile utilizate sunt dintre cele mai durabile, fiind folosite și în domeniul navigației sau al fitness-ului, pentru ridicarea de greutăți. Din avantajele utilizării unui asemenea sistem de transmisie, producătorul amintește: silențiozitate, mentenanță redusă, nu trebuie lubrifiat – fiind astfel un sistem de transmisie curat, butucul conține viteze deci nu este necesară instalarea unui schimbător și posibilitatea de a urca pantele abrupte mai ușor.
Din păcate, sistemul încă nu permite prinderea unui disc pe butucul de spate, fiind recomandate în acest sens frânele V-Brake. Pe viitor însă, cei de la Stringdrive promit că vor lansa și o versiune pentru bicicletele de munte.
Stringdrive nu se numără nici printre cele mai ușoare sisteme de transmisie, o cursieră cu cadru din carbon echipată cu acest sistem, cântărind 9.5 kg, pe când un 29er, entry-level, 14.6 kg.
Opinia noastră este că un sistem cu o curea de transmisie, conectată la un butuc cu viteze inclusă, reprezintă o alternativă cel puțin la fel bună, fiind de altfel mai ușor și mai puțin complicat.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…