Frânghiile utilizate sunt dintre cele mai durabile, fiind folosite și în domeniul navigației sau al fitness-ului, pentru ridicarea de greutăți. Din avantajele utilizării unui asemenea sistem de transmisie, producătorul amintește: silențiozitate, mentenanță redusă, nu trebuie lubrifiat – fiind astfel un sistem de transmisie curat, butucul conține viteze deci nu este necesară instalarea unui schimbător și posibilitatea de a urca pantele abrupte mai ușor.
Din păcate, sistemul încă nu permite prinderea unui disc pe butucul de spate, fiind recomandate în acest sens frânele V-Brake. Pe viitor însă, cei de la Stringdrive promit că vor lansa și o versiune pentru bicicletele de munte.
Stringdrive nu se numără nici printre cele mai ușoare sisteme de transmisie, o cursieră cu cadru din carbon echipată cu acest sistem, cântărind 9.5 kg, pe când un 29er, entry-level, 14.6 kg.
Opinia noastră este că un sistem cu o curea de transmisie, conectată la un butuc cu viteze inclusă, reprezintă o alternativă cel puțin la fel bună, fiind de altfel mai ușor și mai puțin complicat.
Pe măsură ce orașele din întreaga lume se confruntă cu aglomerația, poluarea și schimbările climatice, bicicletele devin un jucător cheie…
Astăzi a fost prezentat Turul României, ediția 2025, a 57a. Federația Română de Ciclism a anunțat detaliile și așa am…
Sezonul competițional a început însă concursurile încă nu sunt multe, este încă devreme. Însă câteva au avut deja loc, iar…