Transition bike au făcut modificările necesare pentru a fi la curent cu tehnologiile de pe piață și în gama lor full suspension GiddyUp. Modelele Patrol, Scout și Smuggler au primit amortizoare metrice și butuci Boost în timp ce noul Sentinel oferă toate noutățile pe roți de 29. În plus, toate modelele adoptă noua lor geometrie Speed Balanced.
Toate bicicletele prezentate din colecția GiddyUp sunt construite în jurul noii geometrii SBG (Speed Balanced Geometry). Aceasta se concentrează pe poziționarea centrală a ciclistului între cele două roți. Acest lucru este realizat prin mărirea reach-ului și montarea unei pipe scurte de 40 mm. În plus, seat tube-ul a fost îndreptat iar unghiul furcii micșorat pentru a aduce ciclistul mai în față. SBG folosește un offset mic al furcii care aduce roata în spate pentru a compensa cu unghiul mic. Astfel furca păstrează unghiul agresiv pentru a absorbi obstacolele dar roata e mai aproape de ciclist, pentru o manevrabilitate mai bună. Astfel SBG oferă o manevrabilitate superioară la viteze mici prin teren tehnic și stabilitate la viteză mare. Noua poziție pe bicicletă va adăuga greutate pe roata din față și va evita derapajul acesteia.
(echipările sunt identice la toate modelele)
Sentinel este un model nou în 2018. Acesta are dropout-uri pentru butuc Boost și prinderi de amortizor Trunion. Cadrul are încorporate protecții din cauciuc în downtube și chainstay, cabluri rutate intern și spațiu pentru anvelope 29×2.5.
Cadrul din aluminiu vine cu trei echipări ce includ transmisii X01 Eagle, GX Eagle și NX, cu diverse componente. Cu cursa suspensiei de 160 mm în față și 140 mm în spate Sentinel oferă amortizare suficientă pentru roțile de 29 pe trasee all-mountain. Prețurile sunt de 5000 USD pentru modelul X01, 4000 USD pentru GX și 3000 USD pentru NX. Cadrul echipat cu amortizor Fox DPX2 Performance Elite este de asemenea disponibil la prețul de 2000 USD.
Modelul Patrol cu roți de 27.5 a fost îmbunătățit pentru 2018 cu geometria SBG, prinderi Trunion și cu o versiune de mărime XS. Cadrul din aluminiu are o suspensie de 170 mm în față și 160 mm în spate. Are de asemenea protecții de downtube și chainstay. Spațiul pentru anvelope permite montarea dimensiunii maxime 27.5×2.8. Modelul este de asemenea disponibil în trei versiuni: X01 la 5000 USD, GX la 4000 USD și NX la 3000 USD, dar și sub formă de cadru cu amortizor Fox DPX2 Performance Elite la 2000 USD.
A fost îmbunătățit și Scout cu roți de 27.5 și cursă de 150 mm în față și 130 mm în spate, cu amortizor metric. Butucii Boost permit montarea anvelopelor de 27.5×2.8 iar în interiorul cadrului e loc pentru un suport de bidon. De anul trecut există disponibilă și mărimea XS. Echipările sunt la fel, X01 la 5000 USD, GX la 4000 USD, NX la 3000 USD și cadrul simplu cu amortizor la 2000 USD.
Smuggler este modelul cu o cursă mai scurtă care promite însă experiențe deosebite pe trail. Roțile sale Boost de 29 vin echipate cu anvelope de 2.3. Există protecțiile de downtube și chainstay, precum și rutare internă a cablurilor. Cadrul oferă spațiu pentru un suport de bidon iar seat-tube-ul e ceva mai lung. Versiunile disponibile sunt aceleași: XO1 la 5000 USD, GX la 4000 USD și NX la 3000 USD.
Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com