Noul Transition Smuggler cu suspensii de 130/140mm pentru poteci

Livrat inițial cu o cursă a suspensiei spate de 130mm, aceasta poate fi mărită la 140mm prin înlăturarea unui distanțier. Şi probabil că o dată ce faci asta, n-o să mai vrei să-l montezi niciodată la loc. Căci cine-și dorește o cursă mai scurtă pentru cadru? În orice caz, noul Smuggler este o evoluție față de vechiul model (care avea suspensii de 120mm) și este livrat cu o furcă de 140mm, cu un cadru din carbon sau aluminiu, cu roți de 29 de inch și cu o greutatea (a cadrului) de 3 kg cu tot cu amortizorul din dotare (210 x 55mm). iar cadrul chiar arată bine și are o geometrie atractivă pentru cei dornici de distracție: head angle amplasat la 65 de grade, un chainstay de 435mm (dar care crește la 440mm de la dimensiunea L până la XXL) și un reach de 460mm (în dimensiunea M). Chainstay-ul versiunii din aluminiu este mai lung, de 437mm pentru dimensiunile S și M și de 443mm pentru versiunile L, XL și XXL. Așadar, cum s-ar spune, carbonul este orientat ceva mai către distracție decât aluminiul.

Bun, acum legat de prețuri și echipări lucrurile stau în felul următor: 3.699$ sunt necesari pentru a intra în posesia cadrului, dotat totuși cu un amortizor Fox Float X Factory. Pe de altă parte, versiunea de bază echipată cu Sram NX are un preț de 3.999$ (și desigur, alt amortizor), dar tot o face mai atractivă decât achiziționarea separată a cadurlui. Pentru banii aceștia mai primești o furcă Marzocchi Z2, un amortizor Fox Float X Performance, frâne Sram Code R, un dropper OneUp, o transmisie 1×12 NX, jante WTB ST i30 pe butuci Novatec împreună cu un set de anvelope Assegai/Dissector. Așadar, nu sună prea rău.

Trecem mai departe la echiparea cu Sram GX și o furcă Fox 36 Performance, care este oferită pentru 5.999$ și mai departe cu modelul de top, cu GX AXS, un amortizor Fox Float X Performance Elite și o furcă Fox 34 Factory cu cartușul GRIP2, așadar cu mai multe reglaje. Versiunea de top, oferită pentru 8.499$ est echipată cu transmisia Sram X01 AXS, cu roți Crankbrothers Synthesis Enduro, frâne Sram Code RSC și un amortizor cu o furcă similare de pe modelul anterior.

via Transition Bikes

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma