Se spune că ciclismul este noul golf, iar odată cu achiziția celor de la Pinarello de către firma care controlează mărci de lux precum Dior, Louis Vuitton, Hublot, Moët & Chandon și altele, ai putea spune că este adevărat.
Este precum imaginea unei cursiere ultra-scumpă expusă pe peretele sufrageriei tale; bicicleta este elevată la nivel de cult. Despre asta este vorba în achiziția celor de la Pinarello de către L Catterton. Noul proprietar dorește să transforme bicicleta într-o marcă precum Ferrari, de parcă nu ar fi fost deja.
L Catterton este una din cele mai mari companii din lume bazată pe consumator, și recent a preluat pachetul majoritar din acțiunile producătorului de biciclete italian. Fausto Pinarello rămâne însă director.
Fausto ne asigură că pasiunea nu a dispărut ci este chiar mai puternică acum. „Vom scrie o nouă pagina în istoria companiei. Este în continuare istoria companiei noastre care va continuă să fie condusă de aceeași echipă care a făcut ca Pinarello să fie ce este azi”, a spus Fausto Pinarello cu ocazia preluării companiei.
Planul celor de la L Catterton este deschiderea de noi magazine concept. Investiția va fi dusă la capăt accesând fondurile de creștere L Catterton Europa și L Catterton Nord America. În anul fiscal 2015-2016 Pinarello Holding a avut venituri de 52 milioane euro din care 90% obținute în afara Italiei. Compania e prezentă în peste 50 de țări fiind operată de peste 50 de angajați. Pinarello investește însă doar 4% din venituri în cercetare și dezvoltare.
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…