Se spune că ciclismul este noul golf, iar odată cu achiziția celor de la Pinarello de către firma care controlează mărci de lux precum Dior, Louis Vuitton, Hublot, Moët & Chandon și altele, ai putea spune că este adevărat.
Este precum imaginea unei cursiere ultra-scumpă expusă pe peretele sufrageriei tale; bicicleta este elevată la nivel de cult. Despre asta este vorba în achiziția celor de la Pinarello de către L Catterton. Noul proprietar dorește să transforme bicicleta într-o marcă precum Ferrari, de parcă nu ar fi fost deja.
L Catterton este una din cele mai mari companii din lume bazată pe consumator, și recent a preluat pachetul majoritar din acțiunile producătorului de biciclete italian. Fausto Pinarello rămâne însă director.
Fausto ne asigură că pasiunea nu a dispărut ci este chiar mai puternică acum. „Vom scrie o nouă pagina în istoria companiei. Este în continuare istoria companiei noastre care va continuă să fie condusă de aceeași echipă care a făcut ca Pinarello să fie ce este azi”, a spus Fausto Pinarello cu ocazia preluării companiei.
Planul celor de la L Catterton este deschiderea de noi magazine concept. Investiția va fi dusă la capăt accesând fondurile de creștere L Catterton Europa și L Catterton Nord America. În anul fiscal 2015-2016 Pinarello Holding a avut venituri de 52 milioane euro din care 90% obținute în afara Italiei. Compania e prezentă în peste 50 de țări fiind operată de peste 50 de angajați. Pinarello investește însă doar 4% din venituri în cercetare și dezvoltare.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…