BMC lansează ICS MTT, noua pipă cu amortizare, pentru bicicletele gravel

Apreciem bicicletele gravel, întrucât sunt simplu de întreținut și ușoare, fără suspensii și complicații și gata de aventură. Totuși, puțină suspensie nu strică, așa că mulți producători au venit cu diverse propuneri de „suspensii” minimaliste, care să asigure un minim de confort la turele lungi pe drumuri nepavate.

Printre ei și BMC care vine cu versiunea lui de pipă cu amortizare – ICS MTT. Abordarea lor este mai complexă, întrucât într-o singură pipă integreză nu doar amortizarea ci și aerodinamica și ghidarea internă a cablurilor.

Denumirea noii componente vine de la două tehnologii pe care BMC le are deja, mai precis Integrated Cockpit System (ICS) și Micro Travel Technology (MTT). Noutatea constă și în faptul că pipa ascunde cablurile prin intermediul unui capac integrat. E drept că pentru a reuși integrarea este nevoie de distanțiere speciale, însă ghidonul folosit poate fi unul convențional.

Noua pipă a fost creată împreună cu Redshift, cei care au mai lucrat cu acest concept. Adaptabilitatea pipei la greutatea ciclistului sau la nivelul de confort pe care vrei să-l ai se face folosind cinci tipuri de elastomeri, cu rigidități diferite, pe care le poți schimba în funcție de cum vrei să se simtă micro-suspensia.

Noua pipă BMC ICS MTT Redshift este disponibilă într-o singură variantă, dreaptă, fără unghi și nu poate fi întoarsă. Însă există 5 variante de lungimi dintre care poți alege: 72, 80, 90, 100 și 110mm. Greutatea anunțată este de 330 g pentru varianta lungă de 80 mm.

Noua pipă BMC ICS MTT este disponibilă direct pe anumite modele BMC sau separat, online, în viitorul apropiat. Prețul anunțat este de 250 euro.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma