Ibis Tranny este construit în jurul unui cadru din carbon care este mult mai inteligent decât pare. Iar asta datorită faptului că lungimea basculei poate fi modificată în orice moment pentru a fi transformată dintr-o bicicletă cu viteze într-una single speed.
Deoarece transmisia singlespeed necesită ca lanțul să fie foarte tensionat, cei de la Ibis au apelat la o soluție pe cât de inteligentă pe atât de eficientă: modificarea lungimii basculei (chainstay-ului). Deși una din soluții era instalarea unor urechi care-și pot modifica poziția, aceasta nu ar fi oferit la fel de multă rezistență și nici o plajă largă de reglaj.
În ciuda faptului că Tranny utilizează acest sistem de reglaj relativ complex, cadrul din carbon HM (High Modulus) nu cântărește mai mult de 1.35 kg, o valoare remarcabilă. Echipat complet cu componente Sram XX și Crank Brothers, Tranny cântărește în total 8.62 kg. Un alt avantaj oferit de cadru este acela că basula poate fi oricând demontată pentru a transporta întreaga bicicletă într-un bagaj compact.
Noul Tranny poate fi comandat în trei culori distincte: negru, verde și portocaliu. De asemenea, poți opta pentru o versiune în echipare cu Shimano SLX, XT, XTR sau Sram X0 și XX.
Sunt multe detalii de aflat despre Ibis Tranny (printre care și prețul), de aceea te invităm pe pagina lor oficială pentru a citi pe larg specificațiile acestui hardtail uimitor.
via Ibis
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…