Portland Design Work lansează pompa Fat Stevens special pentru anvelopele fat

Toate bune şi frumoase la bicicletele fat. Merg bine pe zăpadă, nisip şi chiar foarte bine pe teren normal, pe dealuri, munţi şi prin păduri, fără zăpadă, noroi şi nisip. În scurt timp s-a dezvoltat o adevărată industrie care furnizează piese şi accesorii pentru aceste biciclete însă ce te faci dacă ai o banală pană? Poţi cheltui ceva bani folosind mai multe cartuşe de CO2 dacă ai sau poţi face muşchi folosind mini pompa pe care probabil o ai la tine.

Recent Portland Design Work a lansat însă prima pompă portabilă special gândită pentru anvelopele fat, noua Fat Stevens. Dar în afară de faptul că pompa este în stare să umfle repede o anvelopă mare ce o face să fie specială? Practic designul acestui produs a fost gândit să se potrivească în mediile în care bicicletele fat sunt folosite, şi acum ne întoarcem la zăpadă unde se pare că le este cel mai bine. Mânerul nu este pliabil, lucru care s-a dovedit nefiabil în timp mai ales la temperaturi sub 0 grade, ci are o formă care se potriveşte în podul palmei. Poţi folosi astfel pompa cu tot cu mănuşi oricât de groase ar fi.

În partea de jos pompa dispune de un suport solid din oţel care o menţine stabilă indiferent dacă este folosită pe zăpadă, noroi sau nisip încălţat fiind cu bocanci butucănoşi.

Fat Stevens are un piston cu diametrul de 39mm despre care se spune că umflă o roată fat în jumătate din timpul necesar unei pompe normale portabile. Dar să nu uităm totuşi că într-o anvelopă fat nu introducem multe atmosfere ci de multe ori maxim una. Lungimea este de 36 cm şi are o greutate de aproximativ 400 g. Aşadar nu va fi greu de transportat.

Cât timp campania de promovare Kickstarter este activă pompa se vinde împreună cu o husă fabricată de Blaq Paks. Aceasta nu adăposteşte doar pompa ci dispune şi de buzunare pentru alte scule şi accesorii.

Preţul promoţional este de 35$.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma