Noile roţi complet din carbon tubeless ready păstrează denumirea de Qurano de la actualele roţi pentru baieu, cu care împart multe caracteristici şi soluţii tehnice şi de care sunt greu de deosebit de la distanţă, cele pentru baieu fiind marcate FCT iar cele tubeless FCC. Jantele au o înălţime de 46 mm în spate şi 42 mm în faţă şi aceiaşi butuci din aluminiu producţie proprie cu 16/21 spiţe aero cu nipluri externe din aluminiu.
Privite de aproape, noile jante au o margine proeminentă ce pare că a fost prelucrată după producţia de bază şi pe care se potriveşte fix marginea anvelopei. Canalul central este destul de lat şi adânc, astfel că ar trebui să fie uşor de instalat anvelopele cu mâna.
Tehnologia cu graphene ar trebui să îmbunătăţească şi rezistenţa materialului, ceea ce a permis celor de la Vittoria să folosească mai puţină fibră de carbon, rezultând un set de roţi mai uşoare la aceiaşi greutate. Ca şi la modelul pe baieu, janta spate de 46 mm înălţime este asimetrică şi foloseşte găuri deplasate pentru spiţe (care trebuie acoperite cu bandă pentru folosirea tubeless) şi un perete aproape drept al jantei pe partea fără transmisie. Ca şi lăţime, jantele par tot de 23 mm ca şi cele pe baieu.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…