Puțini tineri ambițioși și determinați în ziua de astăzi, în special când vine vorba de biciclete. Și în special când în jurul tău roiesc o sumedenie de tentații, de la mii de selfie-uri ce pot fi apreciate pe facebook, la cluburi sau la mașini cu cai mulți. Din fericire însă, există și excepții, iar Ștefan Chivu s-a numărat printre cei pe care i-am simțit cu potențial. Așadar, l-am cooptat în echipa noastră redacțională, alături de subsemnatul, Horațiu Campian, Dan Mazilu și Robert Dobai.
De precizat sunt și realizările lui Ștefan de până acum, marcând mai multe participări la competiții, triumfând cu recenta victorie de la Trofeul Muscelului pe tura scurtă, de anul trecut. Tot anul trecut, a câștigat la Cozia tura scurtă la categoria de vârstă (19-29 de ani), iar la Prima Evadare a pornit de pe locul 700 și a terminat pe un onorabil loc 72. În condițiile pe care cu toții cred că ni le amintim foarte bine.
Arma de luptă este un Cannondale F 29 Carbon (2012), nu foarte nou, dar construit custom și asezonat cu componente de top, precum: angrenaj Truvativ XX, schimbătoare Sram X0, roți cu butuci Tune, anvelope Schwalbe Rocket Ron Evo sau frâne Formula RX. Toate acestea duc „acul” digital al cântarului către valoarea de 9.3 kg, una de invidiat aș spune.
Nu în ultimul rând, trebuie să precizez că Ștefan deține recordul pe pumptrack-ul FreeRider și este destul de greu de ajuns, așadar, presupunem că stă bine și partea tehnică. Nouă nu ne mai rămâne decât să-i urăm un călduros bun venit în echipă și să așteptăm cu nerăbdare primele sale articole de la curse.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…