Totuși Specialized a făcută câteva schimbări cheie pentru a fi la curent cu tehnologia. Toptube-urile au fost alungite pe toate modelele Enduro și a fost adăugat un cip de ajustare a geometriei la amortizorul spate. Echipările au fost îmbunătățite pe câteva modele și există niște componente noi și interesante pentru 2018.
Pivotul superior al amortizorului spate a fost repoziționat pentru a mări rezistența la bottom out cu o curbă a suspensiei mai progresivă. O extensie a amortizorului conține un cip reversibil ce permite obținerea unei geometrii High sau Low, schimbând înălțimea monoblocului cu 8 mm și unghiul furcii cu 0.5 grade între 65.5 și 65.
Modelele 29 primesc de asemenea cip-ul pentru modificarea geometriei care modifică de asemenea înălțimea monoblocului cu 8 mm dar unghiul furcii variază între 66 și 65.5 grade. Extensia amortizorului ce permite modificarea geometriei poate fi cumpărată separat și montată și pe modelele 2017 dacă există doritori.
Ideea este de a lăsa în jos coada șeii pentru a permite aplecarea mai facilă în spate pe coborârile abrupte. Avantajul e că se poate folosi o șa mai ridicată în spate ce oferă avantaje la urcare. Tija Wu este echipare standard pe modelele S-Works, Pro și Coil.
Ghidoanele au acum 800 mm pe toate modelele iar frânele sunt SRAM Code RSC sau R, exceptând modelul Comp care are Guide R. Modelele 27.5 vin cu anvelope de 2.6 în timp ce modelele 29 vin cu anvelope 2.3.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…