Snabb: bicicletă nouă de enduro de la NS Bikes

Polonezii de la NS Bikes au cunoscut un progres uriaș în ultimii ani, pornind de la cadrele de DirtJump, ajungând la biciclete de downhill, iar din 2015, la cele de enduro. Și se pare că au învățat foarte bine din experiența celorlalți, pentru că înainte de a povesti orice altceva despre noile modele din acest segment, trebuie să remarcăm design-ul care reușește să acapreze toate privirile. Este vorba despre un nou full-suspenion, botezat SNABB și care este oferit într-o multitudine de variante de echipare, dar și de cadre: aluminiu sau carbon.

Versiunea din carbon, cu un design mai sobru.

Snabb a fost proiectat cu trei specificații clare: funcție, greutate și durabilitate. Fără experimente complicate în materie de suspensie, noul Snabb se inspiră din cadrul de downhill al producătorului, care și-a dovedit măiestria în decursul anilor. Geometria este modernă, mizează pe un centru de greutate coborât, iar ampatamentul este lung, așa cum era ed așteptat de la o asemenea bicicletă. Desigur, rulează pe roți de 27.5 inch și are o cursă de 160mm în versiunea Enduro. Am menționat acest lucru deoarece există și o versiune Trail, cu o cursă de 140mm.

Culori hipnotizante. Sau cel puțin, eu așa consider.

Diferențele dintre cadrul de carbon și cel de aluminiu nu se referă la design, ci și la greutate: cel de carbon cântărește cu 500 de grame mai puțin, iar în echipare vei putea găsi printre cele mai bune componente disponibile acum pe piață. Spre exemplu, sistemul de transmisie Sram X1 (1×11) cu brațe din carbon sau frânele Sram Guide RS. Greutatea totală a modelului de carbon este de 12.7 kg, o valoare bună pentru segment.

Varianta din aluminiu are un design mai spectaculos, însă parcă amintește de Commencal.

În cazul echipării de top a cadrului din aluminiu, vei regăsi tot un sistem de transmisie 1×11, o furcă Rock Shox Pike sau un amortizor Rock Shox Monarch Debonair CR3. Snabb E1 va cântări cu aproximativ 1 kg mai mult decât varianta cu cadru din cabron, punând pe cântar 13.6 kg.

Gradient de culori pe ghidon? Vreau și eu unul!

Sunt multe de povestit despre acest nou model, iar pentru alte detalii, te invit pe site-ul producătorului pentru a le consulta.

via NS Bikes

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

5 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma