Avantajele utilizării unui sistem tubeless sunt deja cunoscute: poți rula la presiuni mai joase fără frica de a face un snakebite, o mică înțepătură va fi imediat acoperită de substanța de latex din interior, obții o aderență mai mare și în principiu, economisești o greutate de 200 de grame/roată. Cu toate acestea, sistemul tubeless are nevoie și de întreținere, în special când vine vorba de schimbarea latexului. Din simplul motiv că acesta se usucă în interiorul anvelopei. Ca să înlături aceste resturi, durata medie de lucru este de o oră pentru fiecare roată.
via Milkit
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…