Avantajele utilizării unui sistem tubeless sunt deja cunoscute: poți rula la presiuni mai joase fără frica de a face un snakebite, o mică înțepătură va fi imediat acoperită de substanța de latex din interior, obții o aderență mai mare și în principiu, economisești o greutate de 200 de grame/roată. Cu toate acestea, sistemul tubeless are nevoie și de întreținere, în special când vine vorba de schimbarea latexului. Din simplul motiv că acesta se usucă în interiorul anvelopei. Ca să înlături aceste resturi, durata medie de lucru este de o oră pentru fiecare roată.
via Milkit
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…