Avantajele utilizării unui sistem tubeless sunt deja cunoscute: poți rula la presiuni mai joase fără frica de a face un snakebite, o mică înțepătură va fi imediat acoperită de substanța de latex din interior, obții o aderență mai mare și în principiu, economisești o greutate de 200 de grame/roată. Cu toate acestea, sistemul tubeless are nevoie și de întreținere, în special când vine vorba de schimbarea latexului. Din simplul motiv că acesta se usucă în interiorul anvelopei. Ca să înlături aceste resturi, durata medie de lucru este de o oră pentru fiecare roată.
via Milkit
Continental a anunțat astăzi lansarea a trei anvelope noi, care vor lua locul vechilor RaceKing, CrossKing și MountainKing. Astfel, cele…
Un moment istoric pentru scena MTB din România: Momentum Sports, în parteneriat cu Federația Română de Ciclism și Primăria Florești,…
Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…