Rose a construit un showroom uriaș la Bocholt, demonstrând astfel că poate comerciale biciclete și offline, nu doar online. Showroom-ul pe care-l poți admira în fotografiile de mai jos, s-a aflat în finala World Retail Award, alături de companii precum Nike sau Puma, iar asta spune multe despre investiția de la Bocholt.
Povestea Rose începe acum 109 ani, când familia Rose din Nordrhein-Westfalten comercializau atât biciclete cât și mașini de cusut sau sobe pe ulei. Astăzi, business-ul a rămas doar construcția de biciclete, iar ca fapt divers, 80% dintre vânzări sunt generate de mediul online.
via Rose
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…