Schwalbe dorește să revoluționeze lumea anvelopelor de biciclete și lansează un nou concept: o anvelopă, cu două incinte de aer. Dacă te întrebi care este scopul, răspunsul este chiar aici: să permită utilizatorului să ruleze cu anvelopele la o presiunea foarte mică, de 1 bar, fără ca să existe riscul unei pene de cauciuc sau al distrugerii anvelopei.
Cele două incinte de aer sunt dispuse una peste alta: prima, de la jantă la mijlocul anvelopei și cealaltă, de la mijlocul anvelopei până la carcasă. Și așa cum bine ai intuit, vor exista două valve prin care vei umfla anvelopa. Cele două incinte separate nu vor utiliza o cameră, iar cea exterioară, va putea fi folosită la presiuni de 1 bar sau chiar mai puțin, pentru a oferi o aderență fără precedent, așa cum declară producătorul german.
Incinta interioară va fi umflată la o presiune mai mare și va juca rolul unui amortizor progresiv. Noua anvelopă va fi introdusă în premieră pentru segmentul Enduro/Downhill, iar în viitorul apropiat și pentru All Mountain și Cross Country. Față de o anvelopă clasică de enduro, modelul de față va cântări cu 200 de grame mai mult, dar ținând cont de lipsa camerei, greutățile ar putea fi similare.
Cei de la Schwalbe nu au precizat data exactă a lansării și nici prețul de achiziție.
via Schwalbe
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
2 valve unul langa celalalt? cam dezechilibrant pentru roata!
Foaaaarte inovatori si revolutionari.
Idee folosita pe motocicletele de cross/enduro de ceva ani:
http://nuetech.com/tubliss/