Pentru a corespunde cerințelor actuale ale segmentului enduro, Rallon R4 va avea suspensii de 160 de mm furnizate de nimeni altul, decât producătorul francez BOS. Unghiul seattube-ului are în prezent 75 de grade, iar cel al headtube-ului, 66 de grade. În plus, bottom bracket-ul este plasat mai jos, chainstay-ul mai scurt, ghidonul mai lat și pipa de asemenea, mai scurtă.
Suspensiile au fost special setate pentru protecție împotriva bottom out-ului (devin mult mai rigide în ultima secțiune de cursă) dar și pentru a fi mai sensibile pe denivelări mici. De asemenea, Rallon R4 promite tracțiune perfectă pe viraje.
Prinderea frânei de spate se va face după standardul post mount și este gândită pentru discurile de 180 de mm.
Bicicleta va fi disponibilă începând cu luna ianuarie, 2014. Informații suplimentare pe orbea.com.
Mai multe despre capacitățile lui Rallon pe teren accidentat, în filmul de mai jos:
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
"Unghiul headtube-ului are în prezent 75 de grade, iar cel al headtube-ului, 66 de grade."
Deci sa inteleg ca unghiul corect al headtub-ului este media celor doua sau cum? :)