Anul trecut Nino Schurter a câștigat al 10lea titlu de Campion Mondial, o performanță care cu siguranță l-a transformat deja într-o legendă vie. Iar în 2023 va concura în continuare pe un Scott Spark RC, lucru care nu cred că surprinde pe nimeni. Bicicleta în esență va fi aceeași, însă cu o altă vopsea și câteva componente modificate.
iar cea mai importantă modificare este cea legată de transmisie: Sram XX SL AXS va fi instalată pe Spark-ul lui Nino, împreună cu o foaie de 38 și o casetă 10-52, alături de noile frâne Level Ultimate cu maneta modificată. Apoi, roțile rămân aceleași Scott Syncros din carbon. La nivel de amortizoare, furca Rock Shox SID Ultimate cu o cursă de 120mm va face echipă cu amortizorul Deluxe Nude, iar cockpit-ul este de menționat căci este construit dintr-o singură bucată, din carbon (pipă + ghidon), pipa având o înclinație negativă de -40 de grade și o lungime de 80mm, pe când ghidonul are o lățime de 700mm. Anvelopele Maxxis Aspen au o lățime de 2.4 inch și sunt modelul Exo/TR cu 170tpi.
Nino a declarat că al 10lea titlu obținut are o semnificație foarte importantă, deși câștigarea titlului din 2018 în Lenzerheide, la el acasă, a fost cireașa de pe tort. În orice caz, Nino este foarte nerăbdător să înceapă noul sezon pe traseele de Cupă Mondială.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…