Anul trecut Nino Schurter a câștigat al 10lea titlu de Campion Mondial, o performanță care cu siguranță l-a transformat deja într-o legendă vie. Iar în 2023 va concura în continuare pe un Scott Spark RC, lucru care nu cred că surprinde pe nimeni. Bicicleta în esență va fi aceeași, însă cu o altă vopsea și câteva componente modificate.
iar cea mai importantă modificare este cea legată de transmisie: Sram XX SL AXS va fi instalată pe Spark-ul lui Nino, împreună cu o foaie de 38 și o casetă 10-52, alături de noile frâne Level Ultimate cu maneta modificată. Apoi, roțile rămân aceleași Scott Syncros din carbon. La nivel de amortizoare, furca Rock Shox SID Ultimate cu o cursă de 120mm va face echipă cu amortizorul Deluxe Nude, iar cockpit-ul este de menționat căci este construit dintr-o singură bucată, din carbon (pipă + ghidon), pipa având o înclinație negativă de -40 de grade și o lungime de 80mm, pe când ghidonul are o lățime de 700mm. Anvelopele Maxxis Aspen au o lățime de 2.4 inch și sunt modelul Exo/TR cu 170tpi.
Nino a declarat că al 10lea titlu obținut are o semnificație foarte importantă, deși câștigarea titlului din 2018 în Lenzerheide, la el acasă, a fost cireașa de pe tort. În orice caz, Nino este foarte nerăbdător să înceapă noul sezon pe traseele de Cupă Mondială.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…