Lumini pentru bicicletă fără acumulator, fără dinam la vedere și fără cabluri

Magnic Lights susține că a reușit ceea ce mulți au crezut că este imposibil. Un sistem de iluminare pentru bicicletă fără acumulatori, fără dinam la vedere și fără niciun cablu. Secretul constă în utilizarea unor magneți (neodymium) foarte puternici, care-și păstrează calitățile de magnetizare pentru o perioadă foarte lungă, comparați cu alte tipuri de magneți existenți la ora actuală.

Pot fi montate pe frânele cu clești, aflându-se astfel în apropierea roții și producând curent electric care alimentează LED-urile. Dar atenție, sistemul de iluminare nu atinge roata aflată în mișcare! LED-ul care se montează pe frâna din spate și generează o lumină de culoare roșie se aprinde și mai puternic atunci când frânezi, deoarece prin apropiere, se produce mai mult curent. Astfel, acesta acționează precum o frână.

Sistemul de iluminare nu utilizează niciun fel de baterie sau acumulator și este disponibil în două versiuni, Sport și City. Modelul Sport are nevoie de o viteză de minim 6 km/h pentru a alimenta LED-urile pe când cel City, pornește de la o viteză de 3 km/h. Intensitatea ideală este atinsă după 15 km/h. Se comercializează individual sau ca set pentru aproximativ 192 de euro.

Funcționalitatea este descrisă pe larg în filmul de mai jos:

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Mai oameni buni ..... cum naiba este construita chestia asta ?????????????? O schema electronica ceva ????????????

  • Am inteles ca acesta este un site destinat EXCLUSIV bicicletelor, si de aceea n-o sa insist in dezvoltarea mesajului anterior, mai mult decat cu o clarificare-argumentare a "acuzatiilor" aduse institutiilor de "invatamant superior", al caror interes UNIC este:

    1) EDUCATIA, adica in_doctrinarea "consumatorilor" cu propriile dogme, "legi" STIINTIFICE;

    2) si nicidecum INVATATURA, adica dezvaluirea-revelarea CAII de acces catre CUNOASTEREA ne_ingradita, ne_controlata.

    Un exemplu in_contestabil in acest sens fiind faptul ca:

    1) superioritatea unor oameni (elitelor) asupra NATURII, este doar o aparenta, o halucinatie, o scamatorie in ochii altor oameni (vulgului);

    2) NATURA neavand nevoie de absolut niciun ARTIFICIU - stiintific-magic - care s-o "SUPUNA", adica, care s-o faca PERFECTIBILA.

    In speta, in cazul concret de fata, curentul - "fluidul" - electric, putand fi obtinut din orice sursa de MISCARE, orice sursa de DINAMICA ............ VESNIC, ETERN "RE_GENER_ABILA" .... si/sau, altfel spus acelasi lucru:

    PUTEREA ELECTRICA putand fi creata, generata cu ajutorul oricarei FORTE A NATURII precum:

    1) forta apei si/sau energia hidro_logica;
    2) forta aerului si/sau energia eoliana;

    3) etc, in general orice FLUX, CURS "daruit"

    - iar nu facut spre a fi vandut -

    omului de catre OM-Divinitate.

  • Cum "fara dinam la vedere" ?

    "Piesa" este insusi dinamul.

    N-are ce sa va mire la aceasta creatie.

    Sa va mire doar manipularea = educatia intentionat-pre_meditat lacunara (balastul informational) pe care o primiti in institutiile de "invatamant superior" ......... de cele mai multe ori, pentru bani grei.

  • Mai bine zis, curent Fuco. Ptr. franare este necesar un numar considerabil de rpm... Este f. scump ptr ca se realizeaza manual, corpul este din carbon, iar led-urile sunt f. scumpe. Personal i-as adauga si un circuit de redresare, ca sa am un fascicul de lumina constant.

  • raulbalaur, nu are nevoie de bobina. foloseste curenti turbionari. In momentul in care un magnet este plimbat deasupra unei placi din material conductor, se induce un curent. tehnica se poate folosit nu doar pentru generare de curent ci si pentru franare. partea cea mai buna este ca nu se ating piese in miscare, deci si durata de viata este foarte mare

  • pare scump, dar daca durata de viata este apropiata de 1000 de ore, folosind in medie 3 ore pe zi iluminatul (ceea ce e extrem de putin probabil) ajungi la 10 ani de folosire, timp in care nu schimbi baterii :)

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

6 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

2 săptămâni in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma