Juliana Strega oferă cursă de 170 mm pe o bicicletă pentru fete

Piața bicicletelor cu cursă mare a suspensiei speciale pentru fete nu este foarte grozavă. Până acum, Juliana Bicycles, divizia feminină a Santa Cruz, avea în ofertă doar modelul Roubion cu cursa de 150 mm. Noul model Strega a fost proiectat pornind de la Santa Cruz Nomad și primește cursa de 170 mm promițând să coboare ca o bicicletă de DH și să urce ca una de trail. La fel cu versiunea 4 a Nomad-ului, Strega folosește suspensia cu două poziții Virtual Pivot Point adaptată de la modelul V10 cu cursa de 216 mm pentru a crea probabil cea mai agresivă bicicletă creată vreodată pentru femei!

Cei de la Juliana cred că nu a existat până acum o bicicletă de femei cu cursa atât de lungă deoarece industria nu a văzut o nevoie de așa ceva de la ciclistele de trail. Dar acum foarte multe femei participă la cursele de enduro, DH și alte discipline gravitaționale, așa că Strega vine în întâmpinarea acestora cu o opțiune specific proiectată pentru ele.

Succesul modelului Nomad a fost o oportunitate bună pentru Juliana Bicycles să dorească să facă o versiune feminină, chiar dacă e un model de nișă. Dar având deja la îndemână modelele pentru cadrul nomad s-au apucat de lucru. Există totuși și diferențe.

Cadrul Strega este identic cu cel al Nomad-ului 27.5, dar este disponibil doar în dimensiunile XS, S și M. Asta înseamnă că beneficiază și de aceiași suspensie progresivă VPP cu două poziții, cu brațul din aluminiu cu port pentru gresare. E folosit același headtube cu unghiul de 65 de grade pentru coborâri în viteză și tija de șa dropper în unghi de 74.5 grade pentru urcări.

Atenția Juliana o regăsim însă în modul de tuning al suspensiei, special pentru greutăți mai mici ale utilizatorului. De asemenea, cadrul are un toptube mai jos. Geometria cadrului în poziție sus sau jos se modifică de la un simplu levier la bucșa inferioară a amortizorului.

Strega oferă și tije dropper cu cursă adaptată dimensiunii cadrului, așa că mărimile mici primesc asistența necesară să urce înapoi dealul fără să fie adăugată o greutate prea mare (Reverb de 150 mm pe mărimea M, de 125 mm pe S și de 100 mm pe XS). Componentele sunt de asemenea special alese de ciclistele de test din echipa Juliana.

Transmisia disponibilă pe Strega este doar 1x, așa că bicicleta primește foaie de 30t cu 11 pinioane sau de 32t cu casetă Eagle 12. Această bicicletă va beneficia din plin de gama largă de rapoarte a transmisiei SRAM Eagle!

Strega e disponibilă în două versiuni din carbon, C și CC, ambele în culoarea verde. Cadru include diverse protecții pe downtube și o mică aripă de protecție pentru amortizor. Bicicleta completă Strega Ccu transmisie SRAM NX costă 4500 USD dar prețul urcă la 8200 USD pentru modelul Strega CC cu transmisie XX1 Eagle, aceasta din urmă având o greutate anunțată de doar 13.2 kg.

Există și opțiunea de upgrade cu roțile Santa Cruz Reserve din carbon pentru enduro, acestea având aceiași garanție ca în cazul cadrului.

Bicicletele, cu cadru complet din carbon și brațe ale suspensiei din aluminiu, vor fi disponibile începând cu 15 iunie și vin cu garanție pe viață, gata de orice provocări pe munte, poteci și în bike park!

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma