Categorii: Industrie

Quarq lansează angrenajul Riken AL accesibil cu power-meter integrat

În urma recentei scăderi a preţului pentru RIKEN R, Quarq continuă aceeaşi politică a preţului în încercarea sa de a face mai accesibil sistemul de măsurare a puterii prin lansarea noului RIKEN AL. Noul angrenaj costă 799$ (configuraţie GXP) şi este disponibil deja la vânzare pe site-ul Quarq.

Quarq Riken AL 02Quarq Riken AL 02RIKEN AL este practic acelaşi lucru cu RIKEN R întrucât ambele unităţi folosesc tehnologia Quarq 10K de compensare a temperaturii. Acest sistem măsoară temperatura la fiecare mişcare de rotaţie a pedalei şi compensează informaţiile de putere printr-un algoritm stabilit mulţumită informaţiei primite de la 10.000 de puncte unde a fost măsurată puterea la diferite niveluri de temperatură. Sistemul include accelerometru AxCad fără magnet folosit pentru cadenţă şi include un LED care te ajută la instalare şi indicarea nivelului bateriei. RIKEN AL dispune de o garanţie de 2 ani şi protecţie IPX7 la apă care înseamnă expunere accidentală la adâncime de 1 m pentru 30 minute. Probabil asta presupune şi rezistenţă la ploaie când mergi pe bicicletă, dar oare şi când o transporţi pe maşină pe ploaie la 130 kmh?

Diferenţa noului AL faţă de R este că RIKEN AL dispune de braţe din aluminiu forjat (faţă de carbon la R) care adaugă în jur de 120g. Pe de altă parte cicliştii mai mici de înălţime se pot bucura întrucât noul AL dispune de braţ pedalier şi cu lungimea de 165mm, momentan opţiune ce nu există pentru varianta R.

Varianta 110BCD există deja, iar 130BCD va fi disponibilă din iulie. De asemenea RIKEN AL este disponibil doar ca şasiu în aşa fel încât utilizatorii pot alege foile pe care le doresc opţiunile fiind 10 sau 11 viteze de la Sram, Rotor, Praxis, WickWerks şi Shimano (doar varianta 10 viteze).

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test de lungă durată – Jacheta Northwave Extreme și bluză Northwave Revolution Long plus bonus vestă Northwave Extreme Trail

Când vine vorba de pedalat în sezonul rece, alegerea echipamentului potrivit poate face diferența dintre o tură reușită și una…

o zi in urma

Felix și Susanne Puello achiziționează Raymon Bikes

Compania Raymon intră in posesia lui Susanne și Felix Raymundo, fiind achiziționate restul de acțiuni de la Pierer Group, devenind…

3 zile in urma

(P) Federației Română de Ciclism propulsată în 2025 de Suzuki!

Ciclism nu înseamnă doar dat cu bicicleta. Cu atât mai puțin înseamnă doar asta, cu cât nivelul sportiv este mai…

4 zile in urma