Categorii: Industrie

Noua Hutchinson Wyrm pentru downcountry, promite și mai multă aderență!

Noua anvelopă Hutchinson Wyrm, dedicată segmentului “downcountry” vrea să umple golul dintre cross-country și enduro combinând greutatea redusă cu un profil mai agresiv pentru aderență mai bună pe teren afânat. Poziționat ca model între Hutchinson Kraken și Hutchinson Griffus, noua Wyrm încearcă să ofere echilibru între viteză și control pe de o parte, când ești pe secțiunile de singletrack și acțiune “full enduro” pe de altă parte, când ești pe secțiunile de viteză, cu stânci, rădăcini și tot tacâmul de la enduro.

Noua Hutchinson Wyrm e prezentată drept potrivită și pentru “cross country agresiv”, dar și pentru “enduro ușor”. Cu alte cuvinte Hutchinson speră ca noua anvelopă să fie versatilă, iar cicliștii să o poată folosi cam peste tot, de la cross country la enduro-mtb.

Pentru cele mai bune rezultate, Hutchinson recomandă să folosești agresivul Wyrm 29er de 2.4″ față și spate, pentru trasee cu condiții mixte de teren sau combinându-l pe spate cu Hutchinson Kraken, care e mai puțin agresiv și mai rapid, atunci când traseul este uscat. Sau combină-l cu Hutchinson Griffus, mai robust, când poteca este mai afânată.

Hutchinson Wyrm, pentru downcountry, vine cu un profil complet nou, al 2lea ca model după ce Hutchinson Kraken, pentru XC, a fost upgradat la lățimea de 2.4″. Noua Wyrm vine cu promisiuni de aderență mărită mulțumită proeminențelor mari de pe laterale, la care adaugă un centru destul de masiv, dar rapid în același timp. Hutchinson spune că Wyrm este “media reușită” dintre Kraken și Griffus însă fără a avea profil asemănător cu oricare dintre cele două.

Designul noului profil dispune de chevronuri mai înalte grupate în seturi de patru cu suficient spațiu între ele pentru a preveni încărcarea excesivă cu noroi. Apoi două rânduri de proeminențe pătrățoase și înalte pe margini, pentru aderență bună la viraje. Proeminențele de pe margini au și o adâncitură pe mijloc, care ajută la deformarea mai ușoară a lor atunci când trebuie să se muleze pe obstacole.

Din punct de vedere a construcției Hutchinson Wyrm are o carcasă tubeless-ready 66tpi cu protecție Hardskin de la o margine la cealaltă, la care au adăugat cauciuc din 3 compuși XC Race Riposte.

Hutchinson Wyrm vine în două versiuni, cu modelul de top, Racing Lab, fabricat în Franta, este disponibil atât în versiunea cu laterale maronii cât și negru complet, la prețul de 76 euro. Greutatea anunțată este de 950 grame. Celalalt model, varianta fabricată în Asia, are o greutate cu 50 g mai mare, fiind disponibil doar în versiunea complet neagru, prețul fiind semnificativ mai mic, la 46 euro. Hutchinson Wyrm este disponibil doar în varianta 29er și o singură lățime de 2.4″.

(Sursa Bikerumor.com)

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma