Recent marca americană de biciclete Felt a lansat noua siglă stilizată. Însă fanii scutului cu aripi nu trebuie să fie trişti pentru că şi acest logo va fi păstrat.
Felt nu se va mai grăbi să lanseze un produs pentru un eveniment anume sau să-l întârzie pentru a coincide cu vreun eveniment al industriei. În schimb lansarea se va face atunci când produsul este cu adevărat gata, iar pe piaţă va rămâne atâta vreme cât este relevant. Acest lucru înseamnă că s-a terminat cu „îmbunătăţirea” doar de dragul imaginii. Felt vorbeşte acum doar de inovaţii adevărate.
Faptul că Felt elimina ciclul îmbunătăţirilor minore şi schimbarea constantă a culorilor va permite americanilor să se concentreze pentru a crea produse mai bune la modul general. Un alt mare avantaj pentru clientul final şi pentru dealeri va fi faptul că va exista un stoc mai mare disponibil.
Săptămâna aceasta are loc, în România, poate cel mai important eveniment al anului pentru ciclismul mtb autohton, mai precis Campionatul…
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Vezi comentarii
Salut, nu este vorba de un "scut cu aripi" ci de imaginea stilizata a unui cap de fennech, vulpea desertului.