Infrastructura pentru biciclete pare să fie ținta predilectă a umorului edililor români, deși poate și incompetența ar avea un anume rol de jucat în această ecuație. Publicația Opinia Timișoarei a surprins soarta parcărilor pentru biciclete realizate de primăria locală, iar parcursul este unul care sfidează logica, sau cel puțin bunul-simț.
Inițial, respectivele locuri de parcare erau constituite dintr-un spațiu delimitat cu vopsea dintre alte două spații de parcare rezervate automobilelor, precum ilustrează poza de mai sus. Problema stătea în lipsa oricărui obiect de care ar putea fi legate în siguranță, ceea ce le-a făcut complet inutilizabile.
Totuși, pentru a nu irosi spațiul, primăria locală, odată ce a constatat eșecul acestora, le-a transformat în spații de parcare pentru motociclete, dar nici asta nu i-a făcut pe șoferi să le respecte. Sună cunoscut?
Sursa: Opinia Timișoarei
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Mda.. edilii locali se pare ca sunt o specie cu comportament tembel in cam toate orasele... Ce a putut fi in creierul lor cand au facut acele ”spatii de parcare pt biciclete” in halul ala, si fara rastel? Sau au vrut cu intentie sa ”demonstreze” ca vor sta goale si deci de fapt nu e nevoie de spatii de parcat bicicletele? Uff...