Kenda Flintridge Pro este o anvelopă pentru drumuri forestiere care ar fi trebuit să fie lansată în această vară, fiind prezentată şi la târgul din Taipei sub numele de Warthog. Este tubeless ready şi va fi disponibilă cu carcase de 60 şi 120 tpi şi în dimensiunile 700x40c (520 g) şi 700x35c (480g).
Saber Pro se doreşte să fie cel mai rapid model de XC din istoria mărcii şi va fi disponibil şi pe dimensiunea 29×2.2. El va beneficia de noua carcasă Tubeless Race cu material SCT pe pereţii laterali pentru etanşeitate. Tehnologia va fi disponibilă probabil în viitor pe mai multe modele.
Havok Pro va fi disponibil în dimensiunile 27.5×2.8 şi 3.0. Modelul 3.0 a fost proiectat odată cu creşterea în popularitate a mişcării „plus”, dar odată cu apariţia pe piaţă a modelelor ceva mai uşoare de 2.8, şi Havok Pro a primit o versiune. Se pot folosi în combinaţie de 2.8 pe spate şi 3.0 pe faţă. Greutăţile anunţate sunt de 950 g pentru 3.0 şi 800 g pentru 2.8 cu o carcasă de 120 tpi. Modelul de 3.0 primeşte un strat suplimentar de protecţie anti pană pe calea de rulare, aceasta fiind cauza diferenţei mari de greutate. Ambele sunt tubeless ready.
Juggernaut Pro primeşte un profil cu ceva mai multe crampoane ceva mai legate între ele şi, la începutul lui 2016, va fi disponibil şi în dimensiunea 26×4.8, alături de actualele 4.0 şi 5.0.
Carcasa specială pentru e-bike ECC (E-Charge Casing) va fi disponibilă şi pe modelele Nevegal X Pro şi Honey Badger DH Pro. Acestea vor avea un strat de material CAP3 pe calea de rulare, material care se găseşte în mod normal în pereţii laterali SCT, dar şi o cale de rulare mai rigidă care să suporte greutatea mărită a bicicletelor cu asistenţă electrică.