Categorii: GeneraleNoutati

Îi poți ajuta pe cei de la Optar să ajungă la Conferința VeloCity 2015

Fără îndoială, OPTAR este una dintre cele mai active asociații care au ca scop îmbunătățirea mobilității urbane și membrii acesteia plănuiesc să păstreze organizația pe aceeași linie. Astfel, ei și-au propus să ajungă la Nantes, în data de 1 iunie, la conferința VeloCity, unde să își prezinte proiectul Drumuri Verzi în București și să obțină informații noi precum și expertiză de la specialiștii în soluții urbane.

Drumuri Verzi în Bucureşti (DVB) este proiectul care propune identificarea, implementarea şi modernizarea unei reţele de drumuri accesibile pietonilor şi bicicliştilor. Bucureştenii s-au implicat voluntar în acest proiect iar anul trecut, pe baza documentaţiei elaborate, au identificat 33 de km de astfel de drumuri care pot face parte din această reţea.

Însă asociaţia OPTAR (Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România) nu poate suporta costurile deplasării, activităţile lor din ultimii 4 ani fiind desfăşurate în totalitate în regim de voluntariat. De aceea au lansat o campanie publică de strângere de fonduri, prin Bursa Binelui. Până astăzi a fost donată suma de 2565 lei. Din păcate, costurile deplasării cu avionul cresc odată cu apropierea datei de plecare (1 iunie). Trebuie precizat că donaţiile efectuate prin Bursa Binelui nu sunt comisionate.

Drumuri Verzi în Bucureşti (DVB) este singurul proiect românesc de realizare a infrastructurii pentru biciclete selectat vreodată la Conferinţele VeloCity. Participarea DVB la VeloCity 2015 (Nantes, Franţa) oferă posibilitatea echipei de a se confrunta cu opiniile experţilor din toată lumea, validând soluţiile propuse. La fel de important este faptul că vor avea acces la cele mai noi proiecte elaborate peste tot în lume, putând utiliza informaţiile în realizarea infrastructurii din Bucureşti. Asociaţia OPTAR a fost desemnată de echipa care realizează Planul de Mobilitate Urbană Durabilă Bucureşti-Ilfov să dezvolte strategia de încurajare a utilizării bicicletei. Beneficiarii acestei strategii vor fi administraţiile din Bucureşti şi Ilfov care, conform legii, vor fi obligate s-o implementeze.

Sursa: adev.ro/nnk4o9

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

7 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma