Poate ar fi fost de așteptat ca după toată odiseea pistelor de biciclete din București, restul țării să tragă niște învățăminte. Din păcate, lucrurile nu stau chiar așa și, în Cluj-Napoca, programul de bike-sharing în curs de implementare va include piste de biciclete trasate pe trotuar.
Din nou ne lovim de aceeași problemă, și anume îngustarea semnificativă a trotuarului și periclitarea pietonilor, însă, încă o dată, cei care nu folosesc vehicule motorizate sunt lăsați să se descurce singuri și să scape cum pot ei. În ciuda faptului că Primăria și-a arătat deschiderea spre a implementa un program de bike-sharing, se pare că lucrurile au debutat oricum, numai nu cu dreptul, nu doar pistele concepute fiind neconforme, ci și bicicletele comandate în acest sens fiind lăsate de izbeliște.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Iasul se lauda cu "piste" de bicicleta facute din pavele rosii (v-am dat pe spate) :D .Bineinteles tot pe trotuar facute.Acum se termina o noua zona a orasului de modernizat si pistele tot pe trotuar sunt ,dar macar alea nu au pavele.Pe autoritati nu prea ii intereseaza de ciclisti pistele sunt facute ca sa iasa la numar si doar atat.
Timisoara are numai trotuare colorate inutil!!