Poate ar fi fost de așteptat ca după toată odiseea pistelor de biciclete din București, restul țării să tragă niște învățăminte. Din păcate, lucrurile nu stau chiar așa și, în Cluj-Napoca, programul de bike-sharing în curs de implementare va include piste de biciclete trasate pe trotuar.
Din nou ne lovim de aceeași problemă, și anume îngustarea semnificativă a trotuarului și periclitarea pietonilor, însă, încă o dată, cei care nu folosesc vehicule motorizate sunt lăsați să se descurce singuri și să scape cum pot ei. În ciuda faptului că Primăria și-a arătat deschiderea spre a implementa un program de bike-sharing, se pare că lucrurile au debutat oricum, numai nu cu dreptul, nu doar pistele concepute fiind neconforme, ci și bicicletele comandate în acest sens fiind lăsate de izbeliște.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Iasul se lauda cu "piste" de bicicleta facute din pavele rosii (v-am dat pe spate) :D .Bineinteles tot pe trotuar facute.Acum se termina o noua zona a orasului de modernizat si pistele tot pe trotuar sunt ,dar macar alea nu au pavele.Pe autoritati nu prea ii intereseaza de ciclisti pistele sunt facute ca sa iasa la numar si doar atat.
Timisoara are numai trotuare colorate inutil!!