Cadrul a fost produs rapid în stadiul de prototip prin imprimare 3D, ceea ce a făcut ca dezvoltarea până în stadiul final să fie rapidă, în mai puțin de un an. Viteza nu a însemnat însă o reducere a calității și a atenției la detalii. A rezultat un cadru complet din carbon ce folosește rutare internă CleanCatch și straturi de carbon CleanCast, venind cu garanție pe viață.
La prinderea inferioară a amortizorului se află cipul GA Flip Chip care în mod standard este în poziția Low. Poziția High înalță mononblocul cu aproximativ 12 mm și mărește unghiul furcii cu jumătate de grad. Producătorii nu se așteaptă ca multă lume să folosească roți de 29 așa că cipul are rolul de a reface poziția dacă se instalează anvelope 27.5+.
Cât despre geometrie, unghiul furcii e de 65 de grade, dar cel al tijei de șa este de 75 de grade. Unghiul efectiv este însă foarte mare, de 78 de grade, care face ca reach-ul să pară foarte mic. Scopul este de a păstra riderul deasupra pedalelor pe urcările grele, cu multă greutate pe roata din față pentru a controla direcția. Datorită tijei dropper cu cursă lungă, la coborâre șaua va fi aproape eliminată. Se pare că această geometrie mai neobișnuită funcționează foarte bine.
În față e montată o furcă cu cursa de 160 mm și un offset mic (44 mm pentru cele Fox, 42 mm pentru RockShox). Au fost testate și offset-uri mai mari dar au produs instabilitate pe urcări. Offset-ul mic ajută la eliminarea acestui fapt. În spate, chainstay-ul e un pic mai lung, de 435 mm, pentru a mări stabilitatea la viteză.
Bicicleta La Sal Peak a fost testată după standardele de downhill, apoi la 130% în plus față de standarde, pe lângă testele pe teren. Acest lucru împreună cu atenția extremă la detalii au făcut ca toleranțele de fabricație să fie foarte mici iar garanția cadrului să fie pe viață.
La fel ca la restul bicicletelor Fezzari, dacă cineva dorește ceva ce nu e în ofertă, poate să solicite iar bicicleta va fi construită după specificații. La bază sunt patru echipări gata de expediere, marca folosind doar vânzări directe. În 2018 modelul are doar două culori: Matte Olive și Gloss Cement.
● Transmisie SRAM X01 Eagle
● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160mm sau Fox 36 Factory Grip2 160mm
● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3 sau Fox Float X2
● Frâne SRAM Code RSC
● Roți din carbon Reynolds TR 309 S
● Tijă Rockshox Reverb sau Fox Transfer
● *amortizorul Fox X2 și furca 36 Grip 2 sunt disponibile la un preț suplimentar de 200 USD
● ** sunt disponibile roți Enve cu butuci Industry 9 plus ghidon și pipă mai bune pentru un preț suplimentar de 1.300 USD
● Transmisie SRAM GX Eagle
● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160 mm
● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
● Frâne SRAM Code RSC
● Roți din carbon Reynolds TR309s
● Tijă Fox Transfer
● Transmisie SRAM GX Eagle
● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160 mm
● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
● Frâne SRAM Code RSC
● Roți Stans Flow MK3
● Tijă Fox Transfer
● Transmisie SRAM NX Eagle
● Furcă Rockshox Lyrik RCT3 160mm
● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
● Frâne SRAM Guide T
● Roți WTB i29
● Tijă X Fusion Manic Dropper Post
Fezzari La Sal Peak este deja disponibilă, găsiți informații mai multe și puteți comanda una de pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…