Cadrul trebuie momentan să fie proiectat pentru această tijă, ea fiind atașată de cadru în partea inferioară a seat tube-ului cu un șurub. Prinderea se numește Postpin, dar este și singura modificare necesară. Diametrul intern al seat tube-ului este de 34.9 mm, nu atât de standard ca 27.2 sau 30.9. Totul intră în interiorul cadrului, inclusiv mecanismul de blocare a acesteia pe poziție.
Lungimea tijei se reglează cu un imbus aflat fix sub șa, prinderea acesteia trebuind lărgită pentru asta, dar sistemul este gândit astfel încât să nu se piardă poziția șeii. La tija cu setback însă a fost montat un buton rotativ pentru reglarea lungimii.
Colierul intern de la intrarea în cadru are mai mult rolul de a evita pătrunderea mizeriei și a umezelii, fixarea efectivă în cadru fiind făcută cu șurubul din partea interioară. Practic singura modificare a unui cadru ar fi gaura pentru acesta.
În caz de accident tija are un sistem de protecție care dă voie șeii să se rotească. În cazul în care se întâmplă acest lucru, șaua poate fi pusă manual înapoi pe poziție. Tija nu se va roti, fiind fixată de cadru.
Ideea e patentată de Syntace doar pentru anul 2017, după aceea orice producător având voie să producă tije compatibile.
Mai multe informații puteți afla pe pagina producătorului.
Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…