Mulţumită tehnologiilor pe care Canyon le foloseşte noua Ultimate CF SLX devine puţin mai uşoară, mai confortabilă şi mai aerodinamică. Însă pentru ultimele două aspecte Canyon a făcut câteva lucruri interesante.
Deşi Canyon spune despre noua Ultimate că este un design cu totul nou bicicleta păstrează multe similarităţi în comparaţie cu vechiul design. Îmbunătăţirile aduse au făcut bicicleta să fie mai performantă însă respectivele lucruri, complianţa şi aerodinamica mai bună, sunt oricum standard acum în industrie. Totuşi echipa R&D a reuşit să imprime bicicletei o deflecţie verticală mai bună cu 15% şi o aerodinamică mai bună cu 8% faţă de modelul anterior obţinând un total de 14% eficienţă mai bună.
Aerodinamica este îmbunătăţită şi mulţumită colierului tijei de şa care este acum ascuns, ţevii downtube mai îngustă şi cu secţiunea în D, noului headset Acros, ţevii headtube uşor mai subţiată la mijloc (cu un steerer drept de 1,25”) şi mulţumită unei furci noi care se integrează mai bine în cadru. Noul cadru cântăreşte sub 800 grame în timp ce cursierele colecţiei anterioare cântăreau mai puţin de 6,8 kg.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…