Mulţumită tehnologiilor pe care Canyon le foloseşte noua Ultimate CF SLX devine puţin mai uşoară, mai confortabilă şi mai aerodinamică. Însă pentru ultimele două aspecte Canyon a făcut câteva lucruri interesante.
Deşi Canyon spune despre noua Ultimate că este un design cu totul nou bicicleta păstrează multe similarităţi în comparaţie cu vechiul design. Îmbunătăţirile aduse au făcut bicicleta să fie mai performantă însă respectivele lucruri, complianţa şi aerodinamica mai bună, sunt oricum standard acum în industrie. Totuşi echipa R&D a reuşit să imprime bicicletei o deflecţie verticală mai bună cu 15% şi o aerodinamică mai bună cu 8% faţă de modelul anterior obţinând un total de 14% eficienţă mai bună.
Aerodinamica este îmbunătăţită şi mulţumită colierului tijei de şa care este acum ascuns, ţevii downtube mai îngustă şi cu secţiunea în D, noului headset Acros, ţevii headtube uşor mai subţiată la mijloc (cu un steerer drept de 1,25”) şi mulţumită unei furci noi care se integrează mai bine în cadru. Noul cadru cântăreşte sub 800 grame în timp ce cursierele colecţiei anterioare cântăreau mai puţin de 6,8 kg.
Datele celor două concursuri de mtb-maraton marca BikeXpert au fost recent anunțate. Astfel, primul va fi Maratonul Vinului MARVIN pe…
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…