După umflarea bidonului la 120-160 psi, trebuie doar apăsat capul spre valva prinsă în jantă iar aerul va fi eliberat așezând rapid anvelopa pe roată.
În demonstrație se utilizează valvele milKit care au o valvă de cauciuc ce permite demontarea miezului valvei la umflare, permițând o trecere mai rapidă a aerului în anvelopă, după care valva nu lasă aerul să iasă afară.
Booster poate însă să fie folosit pe orice valvă normală, dar probabil cu o eficiență ceva mai scăzută, mai ales dacă miezul e blocat de lichid uscat. Oricum, se poate scoate miezul valvei, apoi se așează anvelopa iar acesta în general rămâne pe poziție și dacă aerul iese apoi afară, fiind umflată la presiunea finală după adăugarea miezului valvei.
Prețul unui kit Booster va fi în jur de 65 $ și va include și valvele milKit. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…