După umflarea bidonului la 120-160 psi, trebuie doar apăsat capul spre valva prinsă în jantă iar aerul va fi eliberat așezând rapid anvelopa pe roată.
În demonstrație se utilizează valvele milKit care au o valvă de cauciuc ce permite demontarea miezului valvei la umflare, permițând o trecere mai rapidă a aerului în anvelopă, după care valva nu lasă aerul să iasă afară.
Booster poate însă să fie folosit pe orice valvă normală, dar probabil cu o eficiență ceva mai scăzută, mai ales dacă miezul e blocat de lichid uscat. Oricum, se poate scoate miezul valvei, apoi se așează anvelopa iar acesta în general rămâne pe poziție și dacă aerul iese apoi afară, fiind umflată la presiunea finală după adăugarea miezului valvei.
Prețul unui kit Booster va fi în jur de 65 $ și va include și valvele milKit. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…