Faptul că comunitatea de bicicliști din Capitală nu mai este o prezență neglijabilă a devenit limpede încă din luna martie a anului trecut, când mii de bicicliști au ieșit să demonstreze neechivoc dimensiunile acesteia. Au mai avut loc și alte defilări având ca principală temă protestul, iar ca răspuns, autoritățile au refuzat să ofere aprobarea pentru cel programat cu ocazia Săptămânii Europene a Mobilității 2014, care trebuia să aibă loc sâmbăta trecută. Drept urmare, au făcut și bicicliștii ce le-a mai rămas să facă, și anume să iasă la o plimbare.
Și, ca prin minune, drumurile li s-au intersectat, așa că în scurt timp, vreo 2.500 de bicicliști conform estimărilor, se deplasau prin Capitală sâmbăta trecută, spre după-masă. În cele din urmă, grupul a recurs la proteste, cu aceleași laitmotive binecunoscute: neaplicarea măsurilor de siguranţă rutieră, încurajarea transportului motorizat în timp ce poluarea e îngrijorătoare sau lipsa unei viziuni a administraţiei oraşului pentru creşterea calităţii vieţii. Ce ecou va avea această acțiune, rămâne de văzut, însă este clar că dacă s-ar trece la realizarea unei infrastructuri pentru biciclete în Capitală, numărul de utilizatori ar fi considerabil.
Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…
Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…
Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…
Vezi comentarii
ar trebui sa se gandeasca asemenator cu dezvoltarea unei infrastructuri nord-sud , est-vest , practic sa stii ca poti ajunge cu bicileta de oriunde oriunde , pe pistele de bicicleta...