Noul GRX Di2, dedicat segmentului gravel, vine cu cu câteva îmbunătățiri primite de la „frații” mai mari Dura-Ace și Ultegra, la care adaugă, în premiera pentru partea de componente pentru șosea, sistem de reținere și management al lanțului.
Platforma GRX (RX825) Di2, pentru două foi și 12 pinioane, nu este cu adevărat redesenată ci mai mult rafinată, schimbătorul spate fiind foarte similar cu varianta mecanică 12v. Însă cockpit-ul este wireless, la fel cum găsim la liniile Di2 pentru cursiere. Viteza de schimbare a vitezelor este acum mai rapidă, angrenajul și rapoartele fiind mai apropiate de nevoile pentru gravel.
Noul Di2 GRX este compatibil cu alte sisteme Shimano cu 12 viteze, cicliștii, folosind opțiunile 11-36T sau 11-34T. Manetele electronice funcționează cu două baterii CR1632, despre care Shimano spune că pot ține chiar și 3,5-4 ani. Greutatea este anunțată la 415 grame / pereche.
Schimbătorul spate Shimano RD-RX825 dispune de stabilizare a lanțului, conectivitate și încărcare integrată D-FLY, compatibilitate cu pinioane 11-34T și 11-36T, având o greutate anunțată de 310 grame.
Schimbătorul față Shimano GRX Di2 FD-RX825 are un chain line cu 2,5 mm mai mare față cum este la șosea, oferind spațiu pentru anvelope mai mari, 2×12 viteze și vine cu o greutate anunțată de 142 g.
Preturi Shimano GRX Di2 RX825
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…