Sistemele ABS nu reprezintă o mare noutate pentru biciclete, cei de la Bosch făcând primii pași în acest sens în urmă cu ceva ani. Însă cei de la Bianchi nu colaborează cu Bosch, ci cu Blubrake, iar sistemul celor de la Blubrake este mai mic și poate fi integrat mai ușor decât cel de la Bosch. Scopul principal al sistemului este de a face bicicleta mai sigură la frânări, fără să mai blocheze roata, păstrând astfel eficient și direcția de deplasare. Cei de la Bianchi ne explică faptul că acest sistem de adresează în mod special utilizatorilor noi de e-bike-uri, care au tendința să apese foarte tare frânele, iar astfel să blocheze roțile, în special pe cea de față care se poate solda cu un zbor peste ghidon.
De aceea, sistemul este disponibil momentan pentru roata de față (cea de spate poate fi blocată în continuare spre distracția celor care preferă să lase dâre de cauciuc pe asfalt) și cei de la Bianchi au declarat că vor să extindă această opțiune pentru cât mai multe e-bike-uri, deoarece sistemul este foarte ușor de integrat în cadru. Algoritmul de soft patentat reușește să prevadă comportamentul roții de față pe diferite suprafețe și să acționeze în consecință atunci când utilizatorul apasă puternic maneta de frână.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…