Noul angrenaj Helix Race arată foarte bine și este mai ușor decât versiunea de bază Helix, fiind construit însă tot din aluminiu și dedicat în continuare disciplinei gravity. Avantajul utilizării unui angrenaj din aluminiu pe traseele dificile este evident, dar pentru cei cărora nu le este clar, ideea de bază este că vei scăpa de strestul faptului că lovești brațele de diverse obiecte dure (pietre, rădăcini etc). Aluminiul încasează mai bine decât carbonul la acest capitol. Însă dacă și greutatea angrenajului este un criteriu important, atunci noul Helix Race pare să fie soluția.
Brațele sunt construite CNCdin aluminiu 6066-T6, cu un ax din aliaj 7050-T7. Includ totodată și câte o protecție cauciucată în capătul brațului, pentru o protecție mai bună. Foaia se montează după standardul Direct Mount (botezat Quick Connect de către e*thirteen), acesta primind cu mare plăcere foi Boost sau SuperBoost. Greutatea este de doar 556 de grame pentru brațele cu o lungime de 165mm, adică undeva cu până la 30 de grame mai puțin decât varianta standard a Helix-ului.
Prețul pornește de la 290 de euro, în lungimi diferite: 165, 170 și 175mm. Va trebui să achiziționezi tu un BB de 30mm dacă bicicleta ta nu este deja dotată cu unul și desigur și foaia necesară. Pot fi achiziționate în culoarea neagră sau bronz (eloxat), ca să se potrivească la fix cu învelișul Kashima al furcilor Fox Factory.
via e*thirteen
În lumea ochelarilor sport de top cu greu ai putea găsi ceva mai premium decât RUDY Project Kelion, niște ochelari…
Proaspăt lansații Northwave Hammer Plus au ajuns și la noi la test, iar aproape imediat ce i-am primit, au și…
Duminică, 19 mai, va avea loc la Rădăuți, Suceava, un eveniment important pentru cei mici, mai precis cel mai mare…