EVOC lansează coburii cu prindere BOA pentru ghidon și tija de șa

Dacă majoritatea genților pentru ture (mai scurte) de bicicletă se prind de ghidonul bicicletei și tija de șa prin chingi, tridenți și velcro, EVOC a decis să facă lucrurile altfel. Mai precis, coburii recent lansați de ei și construiți din materiale impermeabile, se fixează folosind sistemul BOA cu scripeți, pe care îl întâlnim cel mai des la pantofii de ciclism.

Aparent cele două genți denumite EVOC Handlebar Pack Boa și EVOC Seat Pack Boa, se fixează perfect la locul lor însă mulțumită noului sistem de prindere, instalarea se face mult mai ușor.

EVOC Handlebar Pack Boa este disponibilă în două dimensiuni 2,5L și 5L (M: 30 x 12.5 x 12.5 cm și L: 30 x 15 x 15 cm), greutățile anunțate fiind de 200 respectiv 260 g. Modul specific de închidere prin rulare este util întrucât îți permite să ajustezi lungimea sau capacitatea genții în funcție de câte lucruri, haine vrei să pui înăuntru.

Coburul EVOC Seat Pack Boa combină prinderea BOA pentru fixarea în jurul tijei de șa cu o chingă velcro standard, pentru fixarea de railurile șeii. Și această geantă are închidere prin rulare însă închiderea finală se face cu un singur trident în loc de doi cum găsim la majoritatea cuburilor pentru șa.

EVOC Seat Pack Boa este disponibil în 3 variante de dimensiuni S, M și L oferind între 1 și 3 L suplimentari de spațiu pentru stocare. Deși nu este complet compatibilă cu tija de șa reglabilă hidraulic, o vei putea totuși folosi cu condiția să nu uiți că este posibil să atingă roata spate la o bicicletă full suspension.

Specificațiile și prețurile anunțate pentru coburii EVOC sunt:

  • Handlebar Pack Boa mărime M; capacitate 2,5L; greutate 200 g – 130 $
  • Handlebar Pack Boa mărime L; capacitate 5L; greutate 260 g – 150 $
  • Seat Pack Boa mărime S; capacitate 1L; greutate 170 g – 110 $
  • Seat Pack Boa mărime M; capacitate 2L; greutate 198 g – 130 $
  • Seat Pack Boa mărime L; capacitate 3L; greutate 225 g – 150 $
Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma