Un lucru cert în ceea ce-l privește pe Mitsubishi Pajero este fiabilitate care l-a consacrat în timp, în special când vine vorba de motorul de 2.5, Diesel. Costurile de întreținere sunt relativ mici, găsești piese pe mai toate drumurile (aici incluzând și centrele de dezmembrări de pe drumurile respective), iar consumul se situează între 8.5 și 10 litri/100 km, unul decent dat fiind gabaritul și capacitatea mașinii de a trece lejer prin off-road.
Dacă în materie de off-road și de competiții în Dakar mașina asta a dovedit cam tot ce era de dovedit, nu același lucru se poate spune și despre latura sa practică. Este relativ lungă, undeva la 4.80m (americanilor le place să numească aceste mașini Full-Size SUV), însă înauntru nu este atât de încăpătoare pe cât te-ai aștepta. Latura practică este dată de banchetele rabatabile 50-50% și cam atât. Ușa este mare și se deschide spre dreapta, iar dacă ai o mașină parcată în spate, accesul la portbagaj va fi cam dificil. Nici spațiile de depozitare din interior nu-s prea bine gândite: buzunarele de pe ușile din față sunt mai înguste decât un plic și poți stoca o singură băutură între scaunele din față și alte două pe cotierele separate și dedicate scuanelor din spate (business-class-level). Și cam atât.
În schimb, mașina asta compensează cu o capacitate foarte respectabilă în off-road și vă pot spune din proprie experiență că poți ajunge cu ea în locuri nebănuite și poți ieși din situații foarte dificile.
Iată însă cât de practică este pentru cicliști (video):
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…