Categorii: ArticoleMag

Mitsubishi Pajero (90-99): cât de practică este?

Un lucru cert în ceea ce-l privește pe Mitsubishi Pajero este fiabilitate care l-a consacrat în timp, în special când vine vorba de motorul de 2.5, Diesel. Costurile de întreținere sunt relativ mici, găsești piese pe mai toate drumurile (aici incluzând și centrele de dezmembrări de pe drumurile respective), iar consumul se situează între 8.5 și 10 litri/100 km, unul decent dat fiind gabaritul și capacitatea mașinii de a trece lejer prin off-road.

Dacă în materie de off-road și de competiții în Dakar mașina asta a dovedit cam tot ce era de dovedit, nu același lucru se poate spune și despre latura sa practică. Este relativ lungă, undeva la 4.80m (americanilor le place să numească aceste mașini Full-Size SUV), însă înauntru nu este atât de încăpătoare pe cât te-ai aștepta. Latura practică este dată de banchetele rabatabile 50-50% și cam atât. Ușa este mare și se deschide spre dreapta, iar dacă ai o mașină parcată în spate, accesul la portbagaj va fi cam dificil. Nici spațiile de depozitare din interior nu-s prea bine gândite: buzunarele de pe ușile din față sunt mai înguste decât un plic și poți stoca o singură băutură între scaunele din față și alte două pe cotierele separate și dedicate scuanelor din spate (business-class-level). Și cam atât.

În schimb, mașina asta compensează cu o capacitate foarte respectabilă în off-road și vă pot spune din proprie experiență că poți ajunge cu ea în locuri nebănuite și poți ieși din situații foarte dificile.

Iată însă cât de practică este pentru cicliști (video):

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

o săptămână in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma