Astăzi inaugurăm o nouă rubrică, pe care am botezat-o în mod evident „Cât de practică este?” deoarece dorim să vedem cât de practice sunt unele mașini când vina vorba despre transportul bicicletelor în interior. Desigur, cu ocazia aceasta verificăm și cât de practice în general, nu doar specific pentru biciclete.
În primul episod, publicat pe canalul nostru de Youtube și pe care-l poți vedea mai jos, am făcut câteva probe cu Honda Civic (2006-2011) de acum 2 generații, o mașină care a impresionat destul de mult la vremea lansării sale prin prisma spațiului oferit dar și a ideilor de modularitate pentru bancheta spate. Designul său a fost motiv de lungi dezbateri în noapte și hate pe facebook.
În acest film, avem o Honda Civic cu motorizarea 2.2 și 140 de cai putere, un motor foarte fiabil și extrem de rafinat, care posedă și multe resurse, ceea ce-l face extrem de interesant și pentru deplasări mai lungi, în special pe drumurile șerpuite de munte. Și dată fiind fiabilitatea acestui motor, sunt șanse mari să atingi lejer și norma de 500.000 de km, fără prea multe reparații. Cel mult, un ambreiaj schimbat. Sau hai, două. Consumul mediu, autostradă + drum național + oraș, pe ultimii 10.000 de km, se situează la 6.5 litri motorină la suta de kilometri, acceptabil. O revizie costă undeva la 800-1.000 de lei și este necesară o dată la 20.000 de km. De preferat să ai și un bidon de ulei la tine, căci îi place mult să-l consume, o chestiune valabilă și pentru motorul pe benzină.
Și pentru că am avut ambele motorizări, atât cea pe benzină, cât și cea pe motorină, v-o pot recomanda pe cea din urmă. Chiar dacă puterea este similară, motorul diesel oferă senzații tari și se turează destul de sus. Iar cuplul de 340 Nm te bagă-n scaun la orice repriză de accelerație mai serioasă.
Mai jos poți vedea câteva fotografii cu modelul în cauză:
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…