2015 a fost un an bogat în teste, prin urmare nu ne-a fost foarte simplu să alegem cele mai bune produse pe care le-am utilizat. Niciodată nu este simplu. Însă câteva dintre aceste biciclete și componente au reușit să ne ajungă la inimă, atât prin prestație cât și prin calitate. Așadar, să vedem câștigătorii din 2015!
Bicicleta anului – GT Force X Carbon Expert – din punctul nostru de vedere, cea mai echilibrată bicicletă a anului. Cadrul din carbon are unghiurile ideale pentru a face din această bicicletă un mostru la vale, fără a veni cu dezavantaje majore pe urcare. În fond, este singurul full-suspension pe care m-am simțit excelent și pe cățărări, ba chiar mai bine decât pe propria bicicletă de enduro. Cursa de 150mm este suficientă chiar și pentru traseele mai dificile, iar din punct de vedere coloristic, bicicleta asta este un deliciu.
Cel mai distractiv hardtail – Bulls Copperhead s-a dovedit a fi atât o bicicletă agilă cât și una foarte bine echipată pentru preț. Una dintre cele mai bune oferte ale momentului, înțesată cu toată tehnologia disponibilă momentan pentru cadrele din aluminiu.
Furca cu cel mai bun raport performanță/preț – recent testata Suntour Axon Werx a dovedit că taiwanezii pot face și treabă bună atunci când vor. Socotind performanțele în teren dar și construcția lower-elor din carbon, aceasta este una dintre furcile care merită toți banii.
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…
Vezi comentarii
Ati testat Sram Guide,cum vi s-au parut(modulatie/putere) fata de XT-M785?
pe forumuri se plang sute de persoane de probleme cu aerisirea periodica.
multumesc.
Salut, vom publica în curând și review-ul. Până acum la noi nu au fost probleme cu aerisirea. Puterea este mai mare decât la Shimano XT (sunt 4 pistoane în loc de 2, iar greutatea este similară în aceste condiții). Modulația este tipică Avid/Sram, cu maneta ceva mai moale și cu punctul de contact undeva la jumătatea cursei.