Pe vremea când bicicletele cu suspensii erau încă ceva „exotic” Bob Girvin se ocupa intens de rezolvarea acestei probleme. A început în 1988 cu o suspensie integrată în pipa ghidonului pentru a evolua apoi spre suspensia cu elastomer Pro-Flex faţă şi spate.
Girvin Pro-Flex 854 este unul din exemplele reuşitelor americanilor. Bicicleta de cross country avea o greutate de 12 kg şi era promovată drept foarte bună nu doar la coborâri ci şi pe urcări. Pe faţă era dotată cu furca Girvin Vector cu o cursă de 5,3 cm, iar pe spate dispunea de suspensia Girvin Generation 5 cu o cursă de 6,3 cm. Pare extrem de puţin pentru standardele de azi însă trebuie să reţinem că tehnologia era încă la început, chiar dacă existau deja sisteme hidraulice.
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…