Pe vremea când bicicletele cu suspensii erau încă ceva „exotic” Bob Girvin se ocupa intens de rezolvarea acestei probleme. A început în 1988 cu o suspensie integrată în pipa ghidonului pentru a evolua apoi spre suspensia cu elastomer Pro-Flex faţă şi spate.
Girvin Pro-Flex 854 este unul din exemplele reuşitelor americanilor. Bicicleta de cross country avea o greutate de 12 kg şi era promovată drept foarte bună nu doar la coborâri ci şi pe urcări. Pe faţă era dotată cu furca Girvin Vector cu o cursă de 5,3 cm, iar pe spate dispunea de suspensia Girvin Generation 5 cu o cursă de 6,3 cm. Pare extrem de puţin pentru standardele de azi însă trebuie să reţinem că tehnologia era încă la început, chiar dacă existau deja sisteme hidraulice.
Produsele pentru ciclism dedicate bărbaților, sau cele unisex, nu se potrivesc tot timpul și femeilor. Și, cu atât mai mult…
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…