Pe vremea când bicicletele cu suspensii erau încă ceva „exotic” Bob Girvin se ocupa intens de rezolvarea acestei probleme. A început în 1988 cu o suspensie integrată în pipa ghidonului pentru a evolua apoi spre suspensia cu elastomer Pro-Flex faţă şi spate.
Girvin Pro-Flex 854 este unul din exemplele reuşitelor americanilor. Bicicleta de cross country avea o greutate de 12 kg şi era promovată drept foarte bună nu doar la coborâri ci şi pe urcări. Pe faţă era dotată cu furca Girvin Vector cu o cursă de 5,3 cm, iar pe spate dispunea de suspensia Girvin Generation 5 cu o cursă de 6,3 cm. Pare extrem de puţin pentru standardele de azi însă trebuie să reţinem că tehnologia era încă la început, chiar dacă existau deja sisteme hidraulice.
Datele celor două concursuri de mtb-maraton marca BikeXpert au fost recent anunțate. Astfel, primul va fi Maratonul Vinului MARVIN pe…
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…