Acesta se doreşte un suport premium, cel puţin ca şi preţ. Are două variante, una cu partea inferioară de oţel, cu un preţ un pic sub 200 RON şi alta de aluminiu, cu un preţ de peste 200 RON. Putem observa aici că preţul este foarte apropiat de cel al unui model clasic, Thule Freeride, model foarte fiabil şi fără probleme în exploatare.
În plus, şinele din partea inferioară sunt deosebit de scurte şi cu o foarte mică posibilitate de reglaj, fiind imposibil de montat pe bare mai depărtate sau mai apropiate ca standardul. Chiar dacă se reuşeşte, de-abia este loc pe el pentru un MTB de 29 cu cadrul mai mare.
O altă plăcere este faptul că nu se poate închide/deschide fără cheie, cheia se poate scoate doar din poziţia închis. Asta poate fi un avantaj, că nu poţi să uiţi bicicleta neasigurată, dar uneori chiar nu ai nevoie să o legi şi nu vrei să mai foloseşti şi cheia. Thule sau alte modele permit asta.
Nu ştiu unde se mai găseşte, cine le importă, dar ele mai sunt pe piaţă, atât noi cât şi second-hand. Sfatul meu e să mai puneţi 30-40 RON şi să mergeţi pe varianta Thule sau alt model de calitate. Din Automaxi Axis nu ştiu dacă o să zboare bicicleta vreodată, nu cred, pare de calitate. Dar nu cred că v-ar place să stea ca şi în poza cu Toyota de mai sus, nici să vă atragă atenţia prietenii mereu când mergeţi în ture că le stă bicicleta strâmb şi voi să le răspundeţi mereu că aşa e portbagajul ăla, nu e nicio problemă. Şi să nu uităm de maşinile care au să vă facă semne disperate pe autostradă să vă arate cu degetul că bicicletele stau strâmb. Eu am scris ce am avut de scris, decizia e a voastră…
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Din experienta iti spun ca sta stramb din cauza sinelor unde vin anvelopele. Sunt prea inguste si cauciucul nu intra complet. MTB cu cauciuc peste 1.8-1.9 sta asa, dar cu cauciucuri inguste de strada, sau alte bicle cu cauciucuri inguste vor sta drept.