Botezată Team Tubeless, pompa de la Pro primită recent la test este compactă, iar la prima vedere ai impresia că este vorba despre o pompă de podea obișnuită. Însă, aceasta poate stoca o presiune de până la 11 bar, suficientă pentru a umfla instant o anvelopă tubeless.
Am testat-o pe mai multe roți, iar rezultatul a fost cel scontat. Desigur, anvelopa nu se va aranja din prima pe jantă, fiind necesar să mai bagi ceva presiune până ce peretele anvelopei se așează pe jantă, însă asta s-a întâmplat cu orice altă pompă tubeless. Avanatajul acesteia este că nu utilizează o butelie de aer separată, care de regulă are dimensiuni mai mari, fiind de altfel și mai ușoară. Astfel, pe lângă faptul că este mai ușor de folosit, poate fi luată cu tine în portbagajul mașinii atunci când mergi la curse, spre exemplu.
Calitatea este bună, nu pot spune că s-au utilizat finisaje de top, însă nici prețul nu te va ustura la buzunar. Are un manometru de dimensiuni mari, ușor lizibil, un suport suficient de mare astfel încât să fie stabilă (deși unul mai mare nu strică niciodată), iar mânerul este din plastic, asezonat cu cauciuc pentru o aderență mai mare în mâini. Ce mi-aș fi dorit, ar fi fost un mâner mai lung, căci atunci când sari de 8 bari, trebuie să depui efort serios, iar o lungime mai mare pentru mâner mai compensează din acest efort. Chiar și așa, vei reuși să o duci în 10 bar.
Cartușul de aer primește aer atunci când maneta de la baza pompei este setată pe charge, iar toată presiune se eliberează în care dai de manetă în sus. Capul este compatibil cu valvele presta și shrader și desigur, odată introdus pe valvă, tragi de o clapă în sus pentru a o fixa. Corpul este construit din aluminiu, iar baza din oțel, pentru o mai mare durabilitate.
Prețul este de aproximativ 430 de lei, ceea ce este mai mult decât decent dacă aruncăm o privire pe ceea ce oferă concurența. Desigur, poate fi utilizată și ca pompă normală, nu doar pentru tubeless.
Importator: RomEurotrade
Film de prezentare:
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…