Ciclocomputerul beneficiaza de un design simplu si o accesare a meniului la fel de simpla, deoarece are un singur buton, pe care-l apesi repetat pentru a te plimba prin meniu. Se monteaza foarte facil pe ghidon cu prinderea senzorului pe furca, respectiv pe spitele bicicletei. Manualul ce-l insoteste iti ofera date complete despre cum trebuie montat magnetul pe spite. Sunt furnizate date in functie de dimensiunea rotii : pentru roti de 20, 26 sau 28.
Singurele probleme aparute la acest ciclocomputer au fost in conditii de umiditate cand acesta nu mai arata corect viteza si nici distanta. Avem dubii si cu calculatorul de calorii, deoarece fiind un produs low cost, acesta nu este atat de precis pe cat te-ai astepta. Totusi Velo 8 se plaseaza undeva in entry-level-ul celor de la Cateye, mai precis este penultimul din gama.
Daca nu ai prea mari pretentii de la un ciclocomputer, dar nu vrei nici un produs made in china extrem de ieftin, Cateye Velo 8 pare echilibrul bun oferind performante pentru un pret decent. Un produs echilibrat, ce merita luat in seama. Pierde multe puncte datorita faptului ca nu afiseaza corect viteza in conditii de ploaie sau umiditate. Ce ne-a placut cel mai mult insa la acest ciclocomputer, este faptul ca afiseaza viteze de pina la 300 km/h. Bineinteles, extrem de util intr-o intrecere cu un Bugatti Veyron.
Găsești acest produs la: Supreme Bikes
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Modelul Velo 8 de la Cateye are doar 3 caractere (cm) la setarea circumferintei rotii. Modelele mai "avansate" un pic, au 4 caractere (mm), ceea ce-ti permite o acuratete mai mare la introducerea dimensiunii rotii. Daca te-ai luat dupa tabelul din instructiunile de folosire, acolo se dau valori aproximative, standard pentru o anvelopa de 26x1.95. Dar cum, in functie de brand, anvelopele la acelasi balon de 1.95 difera ca dimansiuni, cel mai bine masori roata ta. Ca sa faci asta cel mai exact, ia o creta si o ruleta. Traseaza un semn pe cauciuc fix la contactul cu solul si pe sol de asemenea. Impinge bicicleta in linie dreapta pana ce semnul vine iar in contact ciu solul. Acolo marcheaza punctul pe sol si masoara distanta intre cele 2 puncte. Rezultatul il rotunjesti la 3 caractere si gata.
Sa luam ca exemplu roata de 26x1.95. Cateye, pt modelul tau de ciclocomputer, spune ca trebuie introdusa valoarea de 205cm (2050mm la modele mai avansate). In realitate, daca masori cum am descris mai sus, nu vei avea fix dimensiunea descrisa de ei in manual. Valoarea masurata asociaza-o cu cea mai apropiata valoare de pe ciclocomputer. In rest, ca sa fi si mai sigur, asigura-te ca magnetul trece fix prin dreptul senzorului si ca distanta intre acestia nu esta mai mare de 5mm. Legat de cat de sus sau cat de jos sa-l pui pe spita, nu conteaza, tot o tura face, in acelasi timp. Spor!
am si eu unul si nu i dau deloc de cap..ma pacaleste cu 200 de metri la kilometru. ce sa fac? in afara de valoarea pe care trebuie sa o introduc in el ce trebuie sa mai fac? exista vreo distanta fata de butuc la care trebuie montat senzorul?multumesc!
Pe spite se monteaza magnetul, NU senzorul !