Fusion 5 este rodul unei munci lungi de cercetare, timp de 2 ani fiind încercate 105 tipuri diferite de cauciuc, fiind parcurși peste 100.000 km de teste în laborator și peste 30.000 km de teste pe bicicletă. Scopul a fost crearea unei anvelope de top, care să poată să răspundă celor mai mari exigențe.
Putem spune că după câteva sute de km Fusion 5 pare să ofere ceea ce promite. Anvelopele sunt foarte rapide și foarte aderente, la același nivel cu competitorii de top. Nivelul de confort pare foarte bun, chiar și pe drumuri mai proaste. La accelerări, deși sunt de 25 mm, se simt la fel de eficiente ca unele de 23 mm, probabil și datorită greutății foarte reduse.
Deși la un moment dat în test roata față se dezumflase și am bănuit că aparent fragilul Galactik cedase și făcuse pană, am constatat cu încântare că era vorba doar de un petic autoadeziv de pe cameră care cedase datorită căldurii. Chiar și pe drumuri destul de dificile, cu pietriș, gropi și un asfalt nu tocmai curat, până și modelul subțire Galactik nu ne-a creat probleme. Evident, este nevoie de mult mai mulți km pentru a putea stabili exact cât este de rezistent, primii 1000 km nefiind atât de relevanți din acest punct de vedere.
Fotografii: Sorin Ungureanu
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…