Categorii: CursiereNoutati

Zipp lansează noua tijă de șa și pipă SL Speed

Zipp a lansat pe piață noi versiuni ale pipei și tijei de șa SL Speed. Colecția SL conține componente de carbon pentru șosea și ciclocros, prioritatea în proiectare fiind greutatea redusă, fără a se pierde din vedere aerodinamica și ergonomia. Pipa Speed SL are o rigiditate foarte bună la o greutate greu de atins iar tija de șa devine și mai ușoară fără să piardă din calitatea amortizării vibrațiilor și a posibilităților de reglaj.

Noua pipă SL Speed se trage din vechea SL Sprint, dar vine și în versiune de 6 grade față de vechiul model care avea 12 grade iar greutatea a scăzut cu 25%, fiind acum de doar 123 g pentru modelul de 100 mm. Este construită cu tehnologia Exogram, folosită de SRAM și la brațele de angrenaj Red pentru a obține o combinație ideală de rigiditate și greutate redusă.

Pipa SL Speed este disponibilă în lungimi de 70, 80, 90, 100, 110 și 120 mm, toate cu înclinație de 6 grade. Construcția este integrală din carbon, cu șuruburi Torx din titan și este disponibilă doar pentru ghidoane de 31.8 mm și furci de 1 1/8. Pipa cu aspect de carbon mat va avea prețul de 290 Euro când va fi lansată pe piață anul acesta.

Tija de șa SL Speed este o versiune îmbunătățită a modelului deja popular, cu o greutate și mai mică. Este folosită din nou tehnologia Exogram. Va fi disponibilă cu offset de 0 și 20 mm, diametrul de 27.2 și 31.6 mm și în lungimi de 330 și 400 mm.

Modelul de 330 mm și diametru de 27.2 are greutatea de doar 170 g, versiunea cu offset fiind cu 2 g mai grea. Capul de prindere este din aluminiu 6061 și șuruburile Torx din oțel. Limita de greutate este generoasă, la 136 kg. Prinderea este cu un singur șurub și este compatibilă cu șine ovale și rotunde. Prețul va fi de 290 de euro.

Este disponibil și un adaptor pentru montarea bateriei Di2 pe tija de șa la un preț suplimentar de 11 euro. Adaptorul cântărește 19 g, este din plastic și permite introducerea ușoară a bateriei în oricare dintre diametrele de tijă.

Toate produsele vor fi disponibile începând cu luna mai 2016. Pentru mai multe informații accesați pagina producătorului sau a importatorului în România.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma