YT Capra MX e acum disponibil și cu cadru din aluminiu în versiunea Uncaged 9, alături de modelul eMTB Decoy

La aproape un an de la lansarea modelului de enduro Capra MK3 din carbon, YT Industries vin cu un model mai accesibil, cu cadru din aluminiu. Prima variantă din această colecție a fost lansată acum și se numește Deeper Purple YT Capra MX AL Uncaged 9, cu un preț de 3999$, cu aproximativ 500$ mai ieftină decât modelul de bază din carbon Core 3. Versiunea eMTB YT Decoy MX primește și ea tratamentul Uncaged cu o listă de piese de top cum ar fi furca Ohlins RXF38 M.2 și amortizorul cu arc TTX22m.

Ultima versiune YT Capra MX a primit un cadru din aluminiu hidroformat care are cifrele geometriei identice cu cele ale modelului din carbon lansat în mai anul trecut. Asta înseamnă un unghi al tijei de șa de 77.8 grade și al furcii de 64.3 grade. Ambele pot fi modificate cu 0.3 grade prin schimbarea orientării flip-chip-ului de la prinderea inferioară a amortizorului.

Gama de mărimi e între S și XXL și are un reach de la 424 mm la 504 mm care crește cu 20 mm de la o mărime la alta. Lungimea chainstay-urilor este de 433 mm în mărimile S-L, crescând la 438 mm la mărimile XL și XXL într-un sistem semi-proporțional.

Prima versiune lansată din gama MK3 Capra MX Alloy este cea de top, Uncaged 8. Aceasta are o culoare Deeper Purple și include componente de top cum e transmisia SRAM GX Eagle 1×12 cu foaie de 52T, frâne Code R, ghidon și pipă Renghal și șa SDG Bel-Air 3.0. Roata spate e amortizată de un Ohlins TTX22m cu arc metalic iar furca de 170 mm este controlată de amortizorul TTX18, modelul fiind 38 RXF M.2. Pe partea cu aer sistemul e tot special, cu o cameră de aer triplă cu piston dublu ce permite ajustări ale curbei fără a fi nevoie de distanțiere de volum.

Capra MX AL folosește rulmenți dublu-etanșați, are prinderi pentru geantă pe toptube și folosește ureche de schimbător SRAM UDH. Rulmenții pedalierului sunt de tipul clasic filetat BSA de 73 mm.

Echiparea e completată de roțile Crankbrothers Synthesis Alloy echipate cu anvelope Maxxis Assegai Max Terra EXO+ în față și Minion DHRII Max Terra EXO+ în spate, grip-uri ODI și tija de șa proprie YT Postman. Bicicleta completă cu roți tubeless și fără pedale are o greutate anunțată de 16.1 kg în mărimea S. Prețul este de 3999$. YT a dat informații despre o nouă variantă mai ieftină ce e încă în lucru, AL Core 2, care va fi lansată foarte curând.

YT Decoy MX a primit de asemenea o variantă Uncaged 9 pentru 2022, tot în culoarea atractivă Deeper Purple, însă acest model are triunghiul principal din carbon și doar cel din spate din aluminiu. Modelul de eMTB cu cursa de 165 mm folosește un motor Shimano EP8 cu un cuplu maxim de 85Nm, împreună cu o baterie de 540 Wh. Suspensiile sunt tot de la Ohlins: furca RXF38 M.2 de 170 mm și amortizorul cu arc TTX22m folosite și pe Capra MX AL Uncaged 9.

Echiparea e completată de transmisia Shimano XT 1×12, frânele SRAM Code R, tija dropper YT Postman, șaua SDG Bel-Air 3.0, roțile Crankbrothers Synthesis Enduro din aluminiu echipate cu anvelope Maxxis și un cockpit Renthal Fatbar. Bicicleta completă cu roți tubeless și fără pedale are o greutate de 23.50 kg în mărimea S iar prețul este de 7499$.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma