We Are One Composites fabrică deja de multă vreme cadre din carbon iar acum au anunțat lansarea primului MTB al lor, modelul de trail/enduro We Are One Arrival. We Are One sunt cunoscuți pentru jantele din carbon. Acum ei proiectează, produc și ansamblează noul cadru din carbon Arrival complet în atelierele proprii din Kamloops, BC, Canada. Noua bicicletă e un MTB cu roți de 29 și cursă de 150 mm, construit pentru riderii agresivi ce își doresc o bicicletă agilă.
We Are One Arrival marchează începutul unei noi ere pentru producătorul canadian, ei sugerând deja că urmează să apară mai multe modele de MTB.
Arrival folosește o furcă cu cursa de 160 mm împerecheată cu suspensia spate de 150 mm. Aceasta este construită cu o structură ce e o variație a sistemului DW-Link. Este un model cu două brațe, scurt, cu brațul inferior asemănător cu cel de pe modelele Ibis Ripmo și Revel CBF. Acesta este legat la o basculă similară cu cele prezente pe toate bicicletele cu suspensii Horst-Link. Ambii pivoți se rotesc în aceiași direcție.
Triunghiul față și cel spate sunt ambele din carbon, construite din fibre Toray. Bascula din două bucăți, brațul inferior, alte componente ale suspensiei, pipa, prinderea de etrier, zona rulmenților pedalierului, axele și dropout-urile sunt toate produse intern din aluminiu prelucrat CNC. Singurele componente care nu provin din America de Nord ci din China sunt șuruburile din titan.
Triunghiul spate este una dintre cele mai interesante componente. Cu toate că folosește un ax spate Super Boost de 157 mm, acesta nu determină un factor Q mare, asociat de obicei cu standardul de DH. We Are One Arrival are un chainline de 52 mm și un angrenaj Boost de 148 mm care oferă un factor Q mai energic, de 168 mm.
Triunghiul spate e rigidizat atât lateral cât și vertical. Acesta e dintr-o singură bucată și are o formă ce include punți pe ambele părți, între chainstay-uri și seatstay-uri. Nu e un lucru original, dar We Are One par să fi folosit mult material în această zonă, dând zonei din spate un aspect foarte solid.
We Are One Arrival e disponibil în trei mărimi ale cadrului: SZ1, SZ2 și SZ3. Reach-ul începe de la 450 mm și ajunge la 500 mm la ZS3, bicicletele fiind potrivite pentru rideri cu înălțimea între 160 și 195 cm. Unghiul furcii e de 64 de grade iar cel al tijei de șa e de 77 de grade. Lungimea cadrelor SZ1 și SZ2 e de 437 mm în timp ce SZ3 e cu 4 mm mai lung. Rulmenții pedalierului sunt coborâți cu 37 mm sub dropout-uri, cu o înălțime de la sol de 338 mm.
În acest moment sunt disponibile două modele de We Are One Arrival. Cel mai ieftin costă 9999.69 CAD și include furca Fox Factory 36 cu amortizor GRIP 2, amortizor spate Fox Float Factory X2, roți We Are One Revolution cu butuci i9 1/1, transmisie SRAM XO1 Eagle cu casetă 10-52t, frâne Magura MT5 cu 4 pistoane, tijă SDG Tellis și anvelope Vittoria Mazza de 2.6 în față și 2.4 în spate.
Modelul de top costă 12.969.69 CAD iar îmbunătățirile includ butucii i9 Hydra, transmisia SRAM AXS XO1 Eagle, tija RockShox Reverb AXS și frâne Magura MT7 cu 4 pistoane dotate cu manete HC3.
We Are One a alocat deja 75% din biciclete dealerilor existenți, însă există și posibilitatea achiziției directe, ambele variante fiind disponibile din septembrie 2021.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…