Trek Slash 2017 va avea roți de 29

Trek a atribuit foarte clar modelelor cu cursă lungă de trail câte o dimensiune de roți pentru 2017. Astfel, Fuel EX va avea roți de 29 și va fi compatibil cu 27.5+, Remedy va avea 27.5 iar Slash va fi disponibil doar cu roți de 29. Slash și Remedy au o cursă a suspensiei de 150 mm, dar care funcționează diferit.

Remedy păstrează designul Full Floater cu o funcționare foarte fină și suplă, indiferent de poziția cursei, prinderea inferioară a amortizorului fiind mobilă pe chainstay-uri. Slash are prinderea inferioară a amortizorului fixă și este proiectat pentru roți mari.

Toate modelele Slash 2017 folosesc deci roți de 29 cu butuci Boost 110 respectiv 148 iar modelele din carbon vor fi disponibile din octombrie. Suspensia scade cu 10 mm la 150 mm datorită roților mari iar furca are cursa reglabilă între 160 mm pentru coborâre și 130 mm pentru urcare. Cadrul are downtube-ul drept de tipul Straight Shot și cuveți cu cursă limitată Knock Block ce evită lovirea ghidonului de cadru.

Sistemul de rutare internă a cablurilor Control Freak le duce pe toate prin interiorul triunghiului față pentru un aspect curat.

Pentru a reuși să monteze roți mari cu cursă mare într-un cadru de mărime mică, s-a renunțat la sistemul de suspensie Full Floater dar Trek promite că nu se va pierde din performanța suspensiei, amortizoarele fiind foarte avansate tehnologic. Este folosit sistemul metric care permite și el o cursă ceva mai mare și un volum mai generos de aer. Montarea amortizorului pe cadru permite instalarea unui model mai performant.

Cadrul primește și sistemul de reglaj al geometriei Mino Link, unghiul furcii putând fi modificat între 65.6 și 65.1 grade, unghiul tijei de șa și înălțimea monoblocului suferind și ele modificări.

Butucii Boost permit instalarea în spate a anvelopelor de 29×2.6, dar nu este recomandată folosirea roților de 27.5+, bicicleta fiind proiectată doar pentru 29.

Vor fi disponibile două versiuni. Modelul roșu se numește Race Shop Limited (RSL) și primește ajustări suplimentare ale suspensiei, butuc spate Rapid Drive și transmisie SRAM X01 Eagle 1×12.

Modelul Slash 9.8 este negru și are transmisie SRAM X1, furcă Rockshox Lyrik RC și amortizor Super Deluxe RC2, roți Bontrager Line Comp și anvelope Bontrager 29×2.4.

Va fi disponibil și un cadru separat, echipat cu amortizor Fox Factory Float X2, cuveți Knock Block și pipă Line Pro de 35 mm. Mărimile disponibile sunt 15.5, 17.5, 19.5 și 21.5. Toate vor fi disponibile în octombrie.

Pentru mai multe informații vizitați pagina producătorului.

Informații și imagini prelualte de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

3 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

4 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

4 zile in urma