Amortizoarele cu ax central complet sunt folosite în Formula 1 și în alte discipline de motorsport. Unul din producătorii de astfel de amortizoare e Penske, așa că nu e surprinzătoare colaborarea celor de la Trek cu aceștia.
Într-un amortizor normal uleiul trece la comprimare dintr-o cameră în alta, dar o parte din spațiul din camera cealaltă e ocupat de ax care modifică volumul camerei odată ce e împins. La modelul nou, axul nu modifică volumul. Se reduce astfel timpul de răspuns prin eliminarea unui piston. Pe bicicletă noile amortizoare urmăresc mult mai bine terenul și răspund mai bine la șocurile mici.
Noile amortizoare se vor regăsi pe modelul Trek Fuel Ex 9.9 2018,
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…